söndag 17 maj 2020

Svenska domstolar även diskriminerar folk som är icke muslimer


Svenska domstolar även diskriminerar folk som är icke muslimer
Jag blev avstängt från jobb och utvecklingsgarantin  från den 2017.08.17 fram till 2020 när jag har begärt för skadestånd  min anmälning blev avslag, därför att jag är icke muslim,, 4 år diskrimineringen fick bara avslå från svenska domstolen trots jag ar lämnat mycket tydligt bevis material. Och till sist dem avbröt allt som kallas ekonomiska hjälp till mig.
Inte nog med att en troende muslim vägrar att ta anvisat jobb utan hon stämmer även staten (AMS). Inte konstigt att Sveriges jordbruk är beroende av ukrainska och thailändska bärplockare!
Detta är dock hyckleri. Ifall Arbetsförmedlingen är en myndighet får myndighetsbeslut överklagas till förvaltningsrätt och domstolen gör en materiell bedömning utifrån gällande rätt. Att vidta denna typ av åtgärd är att politisera beslut, dra skam över handläggningen av myndighetspersoners tjänsteutövning och skrämma dem, precis som några kvinnliga "feminist-islamister väckte enskild åtal mot
. Det får inte ske. Även detta är islamisk sätt att hantera frågan, konspirationsteori, hat och arrogans!
Sverige och politikernas hyckleri
Ursäkta mig vi kom inte hit för att bli kränkas eller föraktas eller diskrimineras av folk som är ayatollahs älskare i Sverige
Ursäkta vi kom inte hit till Sverige för att bli kränkt eller bli föraktas av vissa personen
Vad kan man säga annat än att det är en galen utveckling i Sverige med dessa religösa fundamentalister som driver sin sak in absurdum.
Varför muslimska kvinnor inte är så krävande av sina män som de kränks dagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar