tisdag 19 maj 2020

Politiker anställer personer med ganglia problem. eller superiority disorder problem.



Politiker  anställer personer med ganglia problem. eller superiority symtom problem.
dem anställer sådana folk inom arbetsförmedlingen
Och socialtjänsten i Sverige.
Under tiderna som jag hade möte med dem personerna och inspelades båda video och röstinspelningar sedan jag kunde lämna deras röst och video till mina syskon som är läkare, psykologer efter undersökningen det gav resultat så att dem personerna hade väl starka Ganglia
Många tror att våra källor är en port till vår personliga värld som kan avslöja många hemligheter om oss. Jag tror att det kan vara sant i viss utsträckning, men det vi behöver lägga till är att vi kan titta på andra och lära oss mycket om deras personliga och känslomässiga liv, intressen, beteendemässiga egenskaper och personlighet.
Då Under mitt möte med människor på socialkontoret i Malmö
Jag kunde identifiera typen av sjukdom hos personen, därför att när man hade möte med personerna dem försökte så att förnedra den som hade möte med dem, inom att förakta eller kränka personen.
Jag har respekt för den svenska goda folket m´jag menar inte alla samma det är bara några som lyckade ta sig in i myndigheten och idag vill bli kvittas med sin sjukdomen.
Dem har ju en vit utseende. men ett svart fullt av smutsigt hjärtan.
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar