fredag 6 september 2019

Jag besökte sos för att lämna ett brev som har fått från arbetsförmedlingen, den 2019,09,04 klockan 13:2



Jag besökte sos för att lämna ett brev som har fått från arbetsförmedlingen, den 2019,09,04  klockan 13:2 minuter lämnade  ett meddelande som har fått från arbetsförmedlingen till min handläggare.. så en vän kunde filma  den iranska agenter som är en kvinna är en av hezbullahs aktiv i Malmö och jobbar på arbetsförmedlingen  jag tackar den tjejen som kunde skicka hennes bild även en kort film till mig..



Tyvärr idag det finns väl många iranska agenter i Sverige, kom som flyktingar eller som arbetsflyktingar till Sverige kunde få jobb inom arbetsförmedlinge, socialtjänsten och andra myndigheter så sedan dem kan utnyttja myndigheten mot iranska politiska aktivister på andra sidan svenska politiker har en god relationen med iranska terror regimen.
Kvinnan mellan 45 och 54 år gammal  mellan 169  och 170 cm lång smal har en vit islamiska slöja på sig ,hon är en shia muslim. Jag tidigare misstänker henne så att hon försöker använda svenska myndigheter mot iranska politiska aktivister i Sverige det finns en till med turkiska bakgrund snart kommer beskriva om honomn.
Samma tid som jag besökte platsen och försökte så att lämna in ett meddelande från arbetsförmedlingen till min handläggare då hon dykte upp och kom precis efter några minuter jag tror jag har sett henne själv, men jag tänkte inte att det skulle vara sant, men när en tjej själv var där och berättade för mig då visste vem hon är,,, jag tackar så mycket jag har fått hennes bild.
Nu jag vet det som spelar väl mycket roll mot mig här det är iranska agenter som har olika bsakgrunder och från olika länder, lebanon irak, iran,Syrien, palestina och andra länder som lyckade ta sig in i svenska myndigheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar