tisdag 13 september 2022

Kanske många fråga mig varför har jag tagit beslut att skapa denna webblog?

 


Kanske många fråga mig varför har jag tagit beslut att skapa denna webblog?


Kanske många fråga mig varför har jag tagit beslut att skapa denna weblog? Jag har  alltid inspelat när had möte med dem personerna , Jag sa ursäkta  vi kom inte hit för att bli förnedras eller föraktas, menar ni att ni bara vill förnedra och förakta oss?

Därför att jag såg att många som utnyttja lagen och regler för sina skulder kan skapa problem mot mig som tidigare har gjort.

När man hade möte med dem då de kunde fixa vittne och  anmäla som hot mot personalen, jag har hört några gånger att de ville göra under samtalet som hade med dem under tiden,  jag väntade till år 2018  en islamiska med palestinska bakgrund kontaktade mig via mobilen och gjorde direkt ord angrepp mot mig .

dem skulle nedtryckta mig och min familj eller kriminalisera mig.

 efter flera inspelningar tog jag beslut 2018 att skaffa en blogg så att publicera  alla möten som hade med dem personerna. De anställda på socialavdelningen i Malmö har i två år försökt göra mig arg med oförskämda förolämpningar och kränkningar och  föraktande  ord angrepp mot mig,   om jag skulle bli arg då dem kunde sedan ringa polisen, skulle utnyttja detta situation  de säga  blivit hotade  som tidigare har hänt.

 Baserat på de erfarenheter som jag fått av dem under mina  några år här, förblev jag alltid tyst inför deras förolämpningar och förolämpningar.Det enda svaret jag gav dem var att ni  använder den här metoden för er rasistiska syften.

Därför jag inspelade  alltid när jag hade möte med dem.

år 2018 jag träffade en svensk man som hade lång tid arbetat genom svenska myndigheter  har gav mig väl bra tips  sa samuel du gör väldigt bra att inspelade samtalet med dem, men inte  alla, det finns vissa personer som försöker förnedra andra för att själv mår bli bättre tyvärr har vi väldigt många här i vårt land , i principen dem ska inte jobba  genom myndigheterna,

Då   efter flera möten med dem jag känt mig djupt kränkt och föraktat  av dem som jag hade möte med.

allt finns på min blogg. www.rattvisanreralit.blogspot.com

ni kan söka och läsa genom att klicka på alla datum från den dagen som vi skapade denna bloggen allt finns en del inspelningar finns redan på bloggen.

just dem vill utnyttja det socialdemokraternas  förebyggande brottet  och dem nu försöker att ned trycka mig. https://rattvisanrealit.blogspot.com/2022/08/strukturellinstitutionell-rasism.html

De spelade spel som doktor fake game player dem tror att det  är bara dem som är friska alla som har utländska bakgrunder är sjuka  om någon säga nej till dem då kommer dem att göra ord attack med kränkande och föraktande, ibland dem skickar  för olämpliga signaler till arbetsplats precis som år 2017 i jula  hannele landen med marwa faour skickade föraktande signaler mot mig när den amerikanska mannen herry berättade allt för mig.  https://rattvisanrealit.blogspot.com/2022/08/hejsan-caroline-wikensjo-jag-har.html

Jag vill förklara för er min familj eller mina barn absolut inte  rikta något hot mot samhälle i Sverige, Så socialtjänsten missbrukar med denna lagen och utnyttja för sina skulder därför att jag skrivit om dem och avslöjade deras lag och regler missbruk ningar. är det finns något hot som riktade mot Samhälle på min blogg? visa mig då jag följer med lagen och som har sagt jag har respekt för svenska lagen, men ingen respekt för dem som utnyttja lgen och regler för sina skulder, socialtjänstn i malmö har helt fel uppfattningar  om människor, dem utnyttja denna regler för att hamna mot den som avslöjas deras  lag missbruk, även dem angrepper mot fel personer dem har brist för människors beteende vetenskaper .

https://rattvisanrealit.blogspot.com/2022/04/den-moraliska-licensen-hur-anvands.html

Socialtjänsten och folk,  dem frågar samma frågor 1000 gånger  det betyder inte att dem vill hjälpa familjen det betyder att dem vill göra mer nervkrig mot folket, framför allt  dem försöker visa sig att dem är perfekta  och bäst ven dem spelar doctor fake game player. Dem tror att dem är världens  mäniskors beteende experter, men i principen det är dem inte.

mer information kommer inom kort

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar