söndag 29 juli 2018

Egentilligen vad är ert mål? Är det viktigt för er så att jag vara arbetslös?




Dåtidens fascismen och nutidens fascismen


Egentilligen vad är ert mål?
Är det viktigt för er så  att jag vara arbetslös?
Samarbete mellan islamister dåtidens och nutidens
vet ni jag har varit arbetslös i Sverige nästan i 10 år, men många terrorister idag har jobb i Sverige och kör lastbilar rakt i stora köpcenter i Svenska städer??
Jag vill förklaring om vilken  lögnaktiga uppgifter ni har skickat till arbetsgivare om mig,  jag har det, men jag vill fråga er varför gör ni så mot mig?? Tycker ni att vi som är politiska aktivister skulle hålla tyst??
Har ni rätt att skicka felaktiga och lögnaktiga uppgifter om personen till arbets givare??
är det viktigt för socialen, och arbetsförmedlingen  så att jag kvar vara arbetslös?
Varför skickar ni dåliga hemliga uppgifter om personen  till praktik plats chefen ?
vad är egentligen ert mål mot min personlighet?
Jag vill svar  därför att jag pratar inte om något om  jag har inte bevis om det som jag pratar om .


för tre år sedan en person från social tjänsten kontaktade en kvinna som jobbade på panduro hobby  hon sedan träffade en vän till mig och berättade allt om det händelse det finns allt som inspelade  kvinnan bakgrund från polan.
är  det  kräven kommer ifrån Regeringen så att ni skulle göra så mot mig?  För att jag har webbsidor och politiska aktivister ???   är  den svenska regeringen medveten om det?
Vad är det som är viktigt för er som gör sådant mot personen?
Därför att jag vill på måndag publiceras allt som finns från och med 10 års tillbaka fram till idag.
Varför alla före isis medlemmar har jobb och få bra lön i skåne?
är ni inte glad över mina page som handlar om israel kurd?'
därför jag vill publicera även alla brev som jag brukar skicka till er för att alla kunna läsa .
Man måste veta när det blir goda relationen mellan den iranska religiösa regimen och svenska politker då man måste tänka i första hand iranska regimen kräver att svenska politiker tystna ner iranska politiska aktivister i Sverige.
då man kan tolkas nutidnes fascismen samarbetar...
Jag vill veta  är det viktigt för er att jag vara arbetslösa??
är det viktigt för er att kontakta vallhem personalen för att någon av dem åka till min praktik plats och ge sjuka  uppgifter om mig?? det finn bild och röster.
Ni skickar ett brev till mig och jag skulle skriva under och skicka tillbaka för att ni kunna utnyttja detta mot mig i min framtids arbete??
detta papper som ni skickade till mig verkar att jag nekar arbetsmarknades regler, men det är totalt felaktiga och jag har alltid följt med arbetsmarknades regler i Sverige.
Jag söker arbete varje månade även gå direkt och pratar med företagar, men  ni och dem som är lika precis isis  med slips  skappar hemliga uppgifter och lägger oss i svartlista för att vi kunna inte få något arbete. De som skaffar sjuka äkt mot oss ska säga dem är värre än isis islamiska terroristiska brutala extremister.
jag tror inte på något , men tror på natur naturen vatten och jord när någon lever i naturen ge resultater,  vad som hände vet precis vem som ligger bakom. Hennele landen och Ulrika Stenberg som ligger bakom händelsen, plus en  människa till som vet precis personens bakgrunden.
Den 2017.06.07 fick jag ett brev från arbetsförmedlingen från min tidigare handläggare som hade nazistiska åsikter, med en till som är 65 år gammal hade samma åsikt som andra,,  person som jobbade via socialen deras namn kommer snart här... I det brevet står att jag borde skriva under såfort och lämna till arbetsförmedlingen , då samma dag gick jag till arbetsförmedlingen och fick träffa en man som är från turkiet (mahmat) då fick en kopia av brevet och lämnade till arbetsförmedlingen, då några dagar efter fick jag ett brev från Ulrika Stenberg  så dem har bokat en tid med mig den 2017.08.17 skulle träffas på arbetsförmedlingen med  Hennele Landen, Ulrika Stenberg och två kvinnor till som finns video inspelade kan dekas upp snart för att folk kunna se och höra vad dem har sagt till mig... Den 2017.08.17 klockan 13:00 dem som jag möte på arbetsförmedlingen pratade om Karlstad, jag vill säga att alla möte som jag hade med Skogsstyrelsens distriktschef i Karlstad, Bengt Danielsson, är inspelade  och snart dekar upp för att folk veta hur orättvis fanns där, även när liz sa vi kan inte ta emot flera invandrare  vi har anställt redan en och vi kommer inte ta emot mer folk som har utländska bakgrunder.  alla möte och alla andra saker som hände mellan andra folket som anställde redan finns med video inspelade. 
Men i första hand socialtjänsten  som  ligger bakom denna  kränkande särbehandlingar och denna händelsen   som hände 2017. 08.17 klockan 13:00 på arbetsförmedlingen kungsgatan 6 i malmö. Då denna datum dem har sagt till mig jag är avstängt från jobb och utvecklingsgarantin också jag har inte rätt till nystartjobbs stöd det sade Ulrika stenberg och två kvinnor till med hennele landen den 65 årig kvinna från socialtjänsten i malmö.
Då jag fått aldrig något brev från arbetsförmedlingen hur man skulle överklaga beslutet. Då jag kontaktade  Ulrika Stenbergs chef som är bakgrunden från serbien  då efter några dagar hon svarade mig och sa det är myndighets beslut vi kan inte andra beslutet.
2017.09.18
Hej på dig Lana Besirevic jag hoppas att allt är bra med dig.
: Hej på dig Lana Besirevic jag hoppas att allt är bra med dig.
Ulrika stenberg själv med hjälp av socialtjänsten tog beslut för att jag bli ut från båda nystart jobbs rättigheter också  från  jobb och utvecklingsgarantin,  utan något bevis, därför att jag vill överklaga beslutet också jag anser som en politiska beslut.
Har arbetsförmedlingen erbjudit mig och jag nekade? nej det gjorde jag inte   har jag varit osköttsam? nej det hände inte,  det är bara en politiska beslut.
med vänliga hälsningar samuel

Lana Besirevic <lana.besirevic@arbetsformedlingen.se>

Hej Samuel,
 2017.0922
Tack för ditt mail. Jag ska titta närmare på ärendet och återkommer under nästa vecka.


Med vänlig hälsning,

Lana Besirevic
Sektionschef
Arbetsförmedlingen | Malmö
Box 6009, 200 11 MALMÖ | Besök: Kungsgatan 6
Telefon: 0104873467 | Fax: 040207020 | Växel: 0771-60 00 00

Lana Besirevic <lana.besirevic@arbetsformedlingen.se>
            2017-10-01

           
Hej Samuel,

Arbetsförmedlingen avvisar din begäran om omprövning. Ni har begärt omprövning av ett beslut som fattades 2017-08-17. Er begäran om omprövning kom in till Arbetsförmedlingen 2017-09-22 via e-post till undertecknad Lana Besirevic.
Enligt 24§ förordningen 1986:223 i förvaltningslagen ska en begäran om omprövning ha kommit in till Arbetsförmedlingen inom tre veckor från den dagdå den som begär omprövning fick del av beslutet. Eftersom er begäran om omprövning inte kom in inom tre veckor från den dag ni fick del av beslutet, har Arbetsförmedlingen beslutat att avvisa er begäran.
Jag kommer även att posta detta beslut hem till dig.

Med vänlig hälsning,

Lana Besirevic
Sektionschef
Arbetsförmedlingen | Malmö
Box 6009, 200 11 MALMÖ | Besök: Kungsgatan 6
Telefon: 0104873467 | Fax: 040207020 | Växel: 0771-60 00 00
E-post: lana.besirevic@arbetsformedlingen.se
www.arbetsformedlingen.se | www.facebook.com/arbetsformedlingen
 jag 2017.10.04
Hej ni vet väl min handläggare har inte informerat mig vad ska jag göra jag har inte fått något brev från arbetsförmedlingen då jag vända till polisen 


Jag skickade ett bev till Sara sara.capbell@arbetsformedlingen.se
2017-10-13

Jag kontaktar dig angående om denna papper som jag lämnade in den 2017.06.07  som kallas utbytte mellan arbetsförmedlingen och socialtjänsten nu min undersökning gav resultaten så att denna svårigheten som fick jag socialtjänsten skaffade och jag tar tillbaka från och med idag klockan 12:22 denna funkar inte och kan bli olagligt därför att jag ska ta tillbaka min underskriften som jag lämnade på grund av att Ulrika Stenberg skickade till mig.
En annan saker som jag måste berätta för dig det är så att jag hade tid med arbetsförmedlingen och socialtjänsten den 2017.08.17 jag fick att jag blev avstängt båda från jobb och utvecklingsgarantin och nystartjobbs rättigheter  utan att jag ska få någon information varför. efter denna tiden borde Ulrika stenberg skickade till mig information vad jag skulle göra och hur skulle överklaga, men Ulrika stenberg har inte gjort och jag anser det som  tjänstfel och brott mot mina rättigheter.
jag ska samla alla informationen alla brev som jag skickade och alla bevisen ska lämna till rikspolisen om jag får inte svar då jag skicka vidare till Europa domstolen
med vänliga hälsningar samuel
Hej  Sara   ni har inte gjört något om min årende?
lite mer information finns här det kommer sanrt samtalet video och ljud
.. Hennele Landen och den hamas medlemmar Marwa Fauor som jobbar inom jobb malmö.
Hej Samuel,

Tack för ditt mejl. Jag har försökt komma i kontakt med dig men har ej fått svar.
Ring gärna mig.

Hälsningar

Marwa Faour
Arbetsmarknadssekreterare

MALMÖ STAD
Arbetsmarknads- och Socialförvaltningen
Arbetsmarknadsavdelningen
Kartläggnings- och vägledningsenheten
205 80 Malmö
Mob: 0732-318446
Hej Marua jag försökte att komma i kontakt med dig, men jag nå inte dig jag har ringt 2 gånger.
Jag tyvärr kan inte komma nästa vecka på grund av att min fru ska ligga på sjukhus  och min son har inte fått något platser via förskolan jag måste ta hand om mitt barn  nästa vecka jag ska för se hur lång ska min fru ska kvar på sjukhuset.
med vänliga hälsningar samuel
2017.12.01

Jag Hej  Marwa Faour, jag kontaktade dig tidigare ville ha förklaringar varför och ni skickade mig till portalen?
men fick aldrig svar  om du kan ta en titt på första pappret som ni skickade till mig det står att jag har rätt titta vilken profiler ni har om mig och vad ni har skrivit då om ni svarar inte då vi har uppfattning om dig och dem som ligger bakom kränkande särbehandlingar.
Därför att jag tolkar som kränkande särbehandlingar . vid behöv 
vi kan polisanmälas 
med vänliga hälsningar 

16 mars
till mig
Hej Samuel
Jag har försökt nå dig för att meddela dig att i samråd med din socialsekreterare avaktualiseras du från arbetsmarknadsavdelningen.
Vid frågor är du välkommen att kontakta din socialsekreterare.
Hälsningar
Marwa Faour
Arbetsmarknadssekreterare
MALMÖ STAd
Arbetsmarknads- och Socialförvaltningen
Arbetsmarknadsavdelningen
Kartläggnings- och vägledningsenheten
Nobelvägen 66
205 80 Malmö
Mob: 0732-318446

Jag kontakta dig angående mina  kedja skrivelse på mina hemsidor, tyvärr vill meddela dig du kommer hämna på mina kedja skrivelsen som du tidigare har skickat mig på felaktiga satt till dem på portalen  utan anledning. 
Så vill då ska va med eller social sks som krävde dig att göra det om du var snäll svara  när du har sett mina meddelande till dig.
Därför det finns inspelade video och röster som samtidigt kommer att hämna på min sidan först på svenska sedan på andra språket.
mvh samuerl
Då Marwa faour som är en islamist och jobbar via jobb malmö vi träffade på socialtjänsten i malmö med henne och Hennele Landen som tidigare har nmant henne är en äldre kvinna som misstänker kan vara en anti semitiska kvinna.
Då det finns allt som inspelade när jag träffade Marwa faour och Hennele landen på socialtjänsten i december 2017 då fick skriva under ett papper som finns kopia hos mig att jag har rätt titta vilken information dem har skrivit om mig jag ska se och  titta på vad socialtjänsten har skrivit om mig, men när jag kontaktade den hamas medlemmars kvinnlig som jobbar inom arbetsmarknaden då hon ville inte svara och ville heller inte visa mig bara sa till mig jag måste kontakta min socialsekreterare, då dem har en förklaring för mig, men jag har aldrig fått något förklaringar från dem.
Då jag fick en vecka gå på en som kallade arbets träning och vägledning via  jobb malmö min fru  fick åka till tyskland då jag fick ta hand om barnet och fick gå dit bara en vecka, men sedan gick igen dit då dem sa  denna kurs är slut och du kan gå hem och vänta på ett brev,  då jag gick till en plats som kallas portalen där träffade tre väldig snälla och trevliga människor Tobias och två personer till när jag diskuterade med dem då dem sa vi vill meddela dig dem har skickat dig het på felaktiga satt du måste kontakta dem och säga till vi kan också tala med dem personerna. Kanske dem vill utnyttja  saker och ting mot dig vi förstår vad dem gör.

från:
Samuel Ku <samuel.ku35@gmail.com>
till:
marwa.faour@malmo.se

datum:
27 juli 2018 21:15
ämne:
Hej Marwa Faour, om det går bra vi kan boka en tid för att lite samtal med er
skickat från:
gmail.com
2018.07.27
Hej Marwa Faour, om det går bra vi kan boka en tid för att lite samtal med er, angående  om det som vi  hade möten med dig och den 65
årig kvinna   Margit Hannele Landén, jag vill veta vad hon har skrivit till er och vilken uppgifter hon hade skaffade om mig.. min advokat behöver så fort ..
mvh samuel                   
Har inte fått något svar från den  kvinnliga hamas medlemmar  marwa Faour som jobbar på jobb malmö. 
med vänliga hälsningar samuel
0729403747

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar