tisdag 13 februari 2018

Jag vill meddela snart jag ska lägga upp starka bevis så att hur arbetsförmedlingen ändrade sina diskriminerings metoder och vilken metoder idag använder så att diskriminera folk. vi har video och ljud inspelningar som vi ska lägga text under sedan publiceras


Jag vill meddela snart jag ska lägga upp starka bevis så att hur arbetsförmedlingen ändrade sina diskriminerings metoder och vilken metoder idag använder så att diskriminera folk.
vi har video och ljud inspelningar som vi ska lägga text under sedan publiceras.
I dem samtalet som jag hade allt är inspelade har aldrig ,missat någon gång som hade möte med dem myndigheternas personalen. Jag har också en viktigt bevis som handlar om april 1998 i  den lilla staden som jag bodde tidigare.
tills idag. alla beviset finns hos olika journalister omkring världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar