onsdag 20 november 2019

Jag träffade fyra kvinnor år 2017 klockan 13:00 det finns 46 minuter video som jag inspelade






Jag Träffade Fyra  Kvinnor År 2017 Klockan 13:00,  Det Finns 46 Minuter Video Som Jag Inspelade. Dem rasistiska kvinnor planerade så att diskriminera mot mig I Malmö 2017.08.17 klockan 13:00.
Jag träffade fyra kvinnor  det finns väl video som jag inspelade via min armbands klockan som  har kamera  den 2017.08.17 klockan 13:00 , och efter att jag kunde visa deras bilder till goda svenskarna dem kände direkt att dem alla fyra använder starka droger, sedan kom en film som arbetsförmedlare hade fest mellan 2016 och 2017 dem hade drogpåverkade och brusade det finns väl film om dem.


 jag vill säga denna bedömningen som ni eller det som arbetslögnaktigaförmedlingen har gjort mot mig  är  helt orättvist och lögnaktiga   och felaktiga.
 Fram och först jag inte bokade någon tid med någon arbetsfascister, ni på hitta  saker och ting det är bra för er,  jag har undersökt om dem, alla fyra kvinnorna är finns väl sjuka saker om dem det är inte bara jag säger det säger  också svenskarna som känner dem. 
1= Jag ska säga beslutet om avstängning   mot mig från jobb och utvecklingsgarantin även alla arbetsrättigheter kom från Tehran och iranska ambassadör som krävde svenska myndigheten, speciellt  via socialdemokraterna och då dem krävde socialtjänsten i Malmö så att kräva arbetslögnaktigaförmedlingen så att avstänga mig från arbetsrättigheter i Malmö. 
Bara några veckor efter att Herr Stefan Löven besökte Tehran med sina fejk feminister då dem krävde af med socialen  så att avstänga mig på grund av att mina sociala mediers politiska aktivister och  mina politiska aktivister via internet ni försöker så att tystna ned mig och andra regimskritiker i Sverige genom att avstänga oss från arbetsrättigheter och försöka så att förnedra oss.
Jag själv har inte bokat någon  tid med arbetsfascister över huvudet taget,.
  Jag  själv har två  utbildningar inom psykologiska  analytiker och kroppsspråk och jag kan undersöka deras kroppsspråket via denna video som jag kunde inspelas denna datum som jag skrev uppe.
Det som ni gör är bara lögn och lögn, därför att jag har inte nekat någon gång för praktikplatser, för arbete eller kurs jag gjorde korrekt mina tider och varit precis på tiden.  kanske ni tänka om vad som hände i Karlstad, ska säga kuijtim och mikael gjorde flera gånger slagsmål hela deras ansikte var fullt av blodiga, dem fick anställa och jobba vidare, men inte jag vet ni varför därför att beslutet kommit redan från iranska ambassdör och svenska myndighetens personalen lyssnade på ayatollah. det finn video ska snart lägga upp flera personer hade väl mycket problem fick jobba vidare på denna tiden alla möter är inspelade speciellt den 2013.08.23.
Alice och Björn bråkade hela tiden fick jobba vidare. 
Det som log bakom i Karlstad det var en kvinna som heter mona moein har palestiniska pappa tidigare jobbade inom kriminalvården jobba som arbetsförmedlare.
 2= Det som hände och arbetslgönaktigförmedlingen gjorde med socialtjänsten mot  mig det handlade om att jag polis anmälde en förskolan som heter Almen förskolan i Malmö dem illa behandlade min 3 år gammal son  och sociallögnaktigatjänsten som ville hämna emot mig och krävde arbetsklögnaktigaförmedlingen så att avstänga mig från jobb och utvecklingsgarantin  , vet ni varför jag kallar arbetsförmedlingen som arbetslögnaktigaförmedlingen därför  att allt som ni säger om mig är lögn och jag tolkas det föraktande och kränkande samtidigt en typ av diskriminering mot mig.
Jag  vet att  dem två nazistiska och rasistiska  kvinnor  på sociallögnaktigatjänsten Hannele Landen och en kvinna till som heter Madeleine Olsson som krävde er och en tjej till på arbetslögnaktigaförmedlingen , hon heter Ulrika Stenberg som bär nazistiska ideer  gjorde det  tillsammans ,  det orättvisan  saker och föraktande saker mot mig,. därför att jag polis anmälde almen förskolan i Malmö september 2016. 
Ni vill diskriminera mot mig, men ni försöker så att spelar roll så att dem fascisterna som hade möte med mig ni håller fast med deras narkotikakvinnornas  lögnaktiga , felaktiga , rasistiska och nazistiska bedömningen om mig.
Om det som arbetsförmedlingens kundrelationer har skrivit idag det betyder att socialtjänsten har brutit mot det som dem lovade att göra en planering och hitta  en väg så att hitta ett arbete åt mig då det betyder att dem diskriminerade mig ändå på sociallögnaktigatjänsten. Då socialtjänsten har aldrig gjort någon planerings möte med mig från och med den december 2017 har skickat flera mejl meddelande och även har ringt till min socialsekreterare det finns alla samtalet är inspelade hon lovade, men gjorde aldrig någonting, även jag brukar inspelas när har möte med myndigheterna.  Även jag inspelas när brukar ringa till olika myndigheter.
med vänliga hälsningar samuel
----------------------------------
Här har skrivit Arbetsförmedlingen kundrelationer till mig idag 2019.11.20 så det betyder att dem två lögnaktiga kvinnor på tyvärr vill kalla dem sociallögnaktigatjänsten i malmö krävde arbetslögnaktigaförmedlingen så att diskrimiera mot mig.
Arbetsförmedlingen Kundrelationer 
16:09 
Hej!
Det finns en bedömning som gjordes för 1 år sedan (se nedan).
Du kan bli aktuell för insatser hos Arbetsförmedlingen när Malmö stad anser att du är tillgänglig för arbetsmarknaden igen. Om/när det blir aktuellt så är det Malmö stad som ska initiera kontakten med Arbetsförmedlingen.
-----------------------------------------------------------------
2018-11-21 BEDÖMNING
1207 / koldr
Förutsttningar och bedömning
Samuel har varit inskriven på Arbetsförmedlingen sedan 1997. Under ett möte på Arbetsförmedlingen 170817 med Samuel, socialsekretare, arbetsförmedlare, socialkonsulent och arbetslögnaktiga kom samtliga parter överens om att socialtjänsten ska ha en planering med Samuel då han inte kan tillgodogöra sig Arbetsförmedlingens insatser. En bedömning gjordes om att han inte ska återinskrivas i Jobb- och utvecklingsgarantin. Den överenskommelse som tidigare gjorts gäller fortfarande.
Arbetsförmedlingen bedömer att socialtjänsten ska använda sig utav Malmö stads insatser samt andra instanser för att utreda Samuels arbetsförmåga. När Samuel kommit upp till en arbetsförmåga och Arbetsförmedlingen bedömer att det finns tillräckligt med dokumentation på vad som behöver anpassas ska en återaktualisering ske via kontakt med socialkonsulent, arbetsfascister eller Af samverkansanvarig mot Malmö stad Drita Kolgjini.   narko 
-------------------------------------------------------------------
Med Vänlig Hälsning
Iv Langefors

Arbetsförmedlingen Kundrelationer
kaserngatan 17 | Box 3000, 83003 Östersund
kundrelationer@arbetsförmedlingen.se
Telefon kl 9-12
Arbetssökande 0771-416416
Arbetsgivare 0771-508508
www.arbetsformedlingen.se
قابلت أربع نساء فاشيات في عام 2017 في تمام الساعة 1:00 مساءً ، وهناك 46 دقيقة فيديو سجلتها. خططت هؤلاء النساء العنصريات للتمييز ضدي في مالمو 2017.08.17 في الساعة 13:00.
قابلت أربع نساء هناك فيديو جيد قمت بتسجيله عبر ساعة اليد الخاصة بي التي تحتوي على كاميرا في 2017.08.17 في الساعة 13:00 ، وبعد أن أتمكن من عرض صورها على السويديين الجيدين ، شعروا على الفور أن الأربعة يستخدمون المخدرات قوية ، ثم جاء فيلم أن وكالات التوظيف قد أقاموا حفلة بين عامي 2016 و 2017 حيث تأثروا بالمخدرات واستحموا هناك فيلم جيد عنهم.
 أريد أن أقول هذا التقييم الذي أجريته أنت أو ما فعلته وكالة البطالة بالنسبة لي ، فهو غير عادل وغير صحيح ومزيف.
 أولاً وقبل كل شيء ، لم أحجز في أي وقت مع أي فاشيين في العمل ، فأنت تجد أشياء جيدة بالنسبة لك ، لقد حققت فيها ، جميع النساء الأربع هن هناك أشياء سيئة عنهن. ليس فقط أنا أقول ذلك أيضاً السويديون من يعرفهم
1 = سأقول قرار تعليق العمل مني وضمان التطوير ، كما أن جميع حقوق العمال جاءت من طهران والسفير الإيراني الذي طلب من السلطة السويدية ، خاصة عن طريق الاشتراكيين الديمقراطيين وعندما طلبوا الخدمة الاجتماعية في مالمو للمطالبة بوساطة قانون العمل من أجل تعليقني من حقوق العمل في مالمو .
بعد بضعة أسابيع فقط من زيارة السيد ستيفان لوفن إلى طهران مع نسوياته المزيفات عندما طلبوا من الاجتماعي إطفاءتي بسبب نشطاءي السياسيين على وسائل التواصل الاجتماعي ونشطاءي السياسيين عبر الإنترنت ، تحاول إسكاتي ونقاد النظام الآخرين في السويد بتعليقنا من حق الميراث والشل حتى نذلنا.
أنا نفسي لم أحجز في أي وقت مع الفاشيين العمل على الإطلاق.
  لديّ نفسي تدريبين على المحللين النفسيين ولغة الجسد ، ويمكنني استكشاف لغة الجسد من خلال هذا الفيديو الذي يمكنني تسجيله في هذا التاريخ الذي كتبته.
ما تفعله هو مجرد كذبة وكذبة ، لأنني لم أنكر أي تدريب داخلي أو عمل أو دورة قمت بها بشكل صحيح في أوقاتي وكنت في الوقت المناسب. ربما كنت تفكر في ما حدث في كارلستاد ، يقول كوجتيم وميكيل قاتلوا مرارًا وتكرارًا بأن وجههم بالكامل كان مليئًا بالدماء ، وكان عليهم توظيفهم ومواصلة العمل ، لكنني لا أعرف لماذا ، لأن القرار جاء بالفعل من السفير الإيراني والسويدي استمع موظفو السلطة إلى آية الله. قريبًا سيظهر مقطع الفيديو find العديد من الأشخاص الذين واجهوا الكثير من المشكلات في هذا الوقت ، حيث يتم تسجيل جميع الاجتماعات وخاصة في 2013.08.23.
كان أليس وبيورن يكافحان باستمرار للوصول إلى العمل.
ما ابتسم في كارلستاد كان هناك امرأة تدعى منى معين ، الأب الفلسطيني كان يعمل سابقًا في خدمة السجون كوسيط وظيفي.
 2 = ما حدث وفعلت وكالة البطالة بالخدمة الاجتماعية ضدي أنني أبلغت الشرطة بمدرسة تدعى Almen preschool في Malmö عن سوء معاملة ابني البالغ من العمر 3 سنوات والمدافع عن العدالة الاجتماعية الذي أراد الانتقام مني وطالب وكالة شكاوى التوظيف حتى تمنعني العمل وضمان التطوير ، هل تعرف لماذا أسمي مكتب التوظيف كوكالة ملازمة للعمل لأن كل ما تقوله عني كذبة وأفسر الاحتقار والإساءة في الوقت نفسه نوعًا من التمييز ضدي.
أعلم أنهما امرأتان نازيتان وعنصريتان في الخدمة الخيرية الاشتراكية Hannele Landen وامرأة تدعى مادلين أولسن دعوتك وفتاة في جمعية العمل الخيري ، اسمها أولريكا ستينبرج التي تحمل أفكارًا نازية فعلت ذلك معًا ، والظلم والإهانة ضد لي،. لأنني أبلغت الشرطة في مرحلة ما قبل المدرسة العامة في مالمو سبتمبر 2016.
أنت تريد أن تميز ضدي ، لكنك تحاول أن تلعب دورًا حتى تتمسك الفاشيات الذين أجتمعوا معي بحكم النساء المخدرات الخاطئ والخطأ والعنصري والنازي عني.
إذا كانت ما كتبته علاقات عملاء خدمات التوظيف اليوم ، فهذا يعني أن الخدمة الاجتماعية قد انتهكت ما وعدت به للقيام بالتخطيط وإيجاد طريقة للعثور على وظيفة بالنسبة لي لأنه يعني أنها لا تزال تميز ضدي في خدمة الباطل الاجتماعي. نظرًا لأن الخدمة الاجتماعية لم تقم مطلقًا بأي اجتماع تخطيطي منذ كانون الأول / ديسمبر 2017 ، فقد أرسلت العديد من رسائل البريد الإلكتروني ، كما اتصلت بالسكرتير الاجتماعي ، حيث يتم تسجيل جميع المكالمات التي وعدت بها ، لكنها لم تفعل شيئًا ، حتى أنني عادة ما سجلت عندما أقابل اجتماعًا مع السلطات. كما أنني مسجلة عندما عادة دعوة إلى سلطة مختلفة.
مع أطيب التحيات صموئيل
هنا ، كتبت دائرة التوظيف السويدية علاقات العملاء معي اليوم 2019.11.20 ، وهذا يعني أن هاتين المرأتين الكاذبتين تريدان للأسف أن يطلق عليهما الخدمة القانونية للأكاذيب الاجتماعية في مالمو ، وطالبوا العمال بالكذب على الوساطة القانونية للتمييز ضدي.

خدمة العملاء علاقات العملاء

16:09

مرحبا!

هناك تقييم تم إجراؤه منذ عام (انظر أدناه)

قد تكون على اطلاع بالجهود المبذولة في خدمة التوظيف عندما ترى مدينة مالمو أنك متاح لسوق العمل مرة أخرى. إذا / عندما يصبح الأمر ذا صلة ، فإن مدينة مالمو هي التي ستقوم بالاتصال بخدمة التوظيف.

-------------------------------------------------- ---------------

2018-11-21 التقييم

1207 / البرد

الافتراضات والتقييم

تم تسجيل صموئيل في دائرة التوظيف العامة منذ عام 1997. خلال اجتماع في دائرة التوظيف العامة 170817 مع صموئيل ، السكرتير الاجتماعي ، وسيط العمل ، والمستشار الاجتماعي والعاطل عن العمل ، اتفقت جميع الأطراف على أن الخدمة الاجتماعية يجب أن يكون لديها خطة مع صموئيل لأنه لا يستطيع استيعاب جهود خدمة التوظيف العامة. تم إجراء تقييم بأنه لا ينبغي إعادة تسجيله في ضمان الوظيفة والتطوير. لا يزال الاتفاق ساري المفعول.

ترى مصلحة التوظيف أن الخدمات الاجتماعية يجب أن تستفيد من جهود مالمو وكذلك الوكالات الأخرى للتحقيق في قدرة صموئيل على العمل. عندما وصل صموئيل إلى القدرة على العمل وتعتقد دائرة التوظيف أن هناك وثائق كافية بشأن ما يجب تكييفه ، ينبغي إجراء التحديث من خلال الاتصال بالمستشارة الاجتماعية أو فاشية العمل أو ضابط تعاون مع Af ضد مدينة مالمو دريتا كولجيني. مخدر

-------------------------------------------------- -----------------

مع أطيب التحيات الخاصة بك

الرابع لانجفورس



خدمة العملاء علاقات العملاء

kaserngatan 17 | Box 3000، 83003 Östersund

kundrelationer@arbetsförmedlingen.se

الهاتف في 9-12

الباحثين عن عمل 0771-416416

أرباب العمل 0771-508508

www.arbetsformedlingen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar