söndag 17 maj 2020

Jag har tänkt så att inte lämna ansökan för bidrag


Jag har tänkt så att inte lämna ansökan för bidrag
Därför att islamiska politiska i Sverige kanske få lite mer på grund av att Sverige stoppad min bidrag.
Daniela och Madeleine UNO  ska tänka på islamisterna jihadister behöver mer bidrag.
Och kanske  Daniella och madeleines  ganglierna minskas , och kanske genom att dem skulle  stoppa mina mindre bidrags  rättigheter i Sverige är lite minska deras  ganglierna och dem bli glada mår bli bättre med deras instinkter hat.
När en person bli friska med det som hon, han gör mot andra så välbefinnande för en gangli, eftersom de elaka eller illa beandla  någon, kommer de att minskas deras inre  smärtan är mindre sannolikt.
Jag kan leva ändå så kan plocka burkar så att kunna köpa en bröd därför att UNHCR hämtade mig till ett land som kallar sig demokratiska och följer med mänskliga rättigheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar