onsdag 6 maj 2020

Hej här ni kan läsa Daniela cotolans lögnaktiga beslut så hon ljuger mycket duktig på att ljuga.




Hej här ni kan läsa Daniela cotolans lögnaktiga beslut så hon ljuger mycket duktig på att ljuga.
Jag har publicerat många bevis som socialtjänsten i Malmö aldrig ville hjälpa till så att hitta ett arbete åt mig idag Den Rumänska lögnare har skrivit att hon skulle göra en planering för att jag skulle ha en chans så att få ett arbete. ni ska vara snäll och läsa hela informationen som den lögnare har skrivit i det som kallas avslags beslut mot mig.
Daniela Cotolan är min ekonomiska  handläggare hur skulle hon med sina lögnaktiga skulle skaffa jobb åt mig om hon ljuger inte lämna mer information till vilken jobb hon skulle  hon pratar om? Varför Lovisa har inte kontaktat mig Lovisa Andersson som är min handläggare via AMA som ni kan snart titta på videon  som jag inspelade  den tiden tisdagen 2020.03.03 klockan 14:00 om jag bli frågas då publiceras alla inspelade möte Daniela duktig lögnare

Det som Daniela cotolan har skrivit möte om planering och chans till ett arbete är en lögnaktiga det kallas mytomanen. Därför att Jag gick med AMA början av Februari  i två veckor, sedan jag hade utbildning  för sverice, men min handläggare Lovisa  har inte skrivit mig för att gå på praktik hos Ikea  samma dag som många folk fick gå på informations möte för att börja praktisera på Ikea den 2020.01.30 klockan 10:00 på morgonen, men jag var inte med på informatiosn möte, en arbetare på AMA skickade denna meddelande som ni kan läsa här via min e-post.

Hej Samuel.
Din socialsekreterare Madeleine olsson kontaktade oss och sa samuel ska inte på informations möte  den 2020.01.30, din socialsekreterare tycker att du  har inte boende  därför att du kan inte vara med.
Mvh
San.....

Hej. Berättelse om gårdagens samtal.
Jag fick ett meddelande från min  handläggare på AMA
Den 2020.02.24
Hej Samuel, kan du komma till mig tisdag 3/3 kl 14.00 så pratar vi mer om din planering?
Lovisa and....
Arbetsmarknadssekreterare


MALMÖ STAD
Arbetsmarknads- och socialförvaltningen
Arbetsmarknadsavdelningen
Nobelvägen 66
205 80 Malmö


Med vänlig hälsning,
Då jag åkte dit på tisdag igår till AMA för att dem skulle göra en planering för mig så att hitta ett arbete.
Tisdagen 2020.03.03 klockan 14:00  kom min handläggare fram till mig. Hon hej Samuel välkommen.
Jag hej tack , då jag följde med henne till ett rum på närheten  vi diskuterade om min situationen  sedan,  jag berättade lite om mig hur jag gör, då hon sa vi kan inte planera just nu på grund din boende problem
  Allt inspelades för säkerhets skulder. video inspelade vid frågetecken  kan publiceras videon.
Jag frågade henne vad ska jag göra kan ni hitta ett arbete för mig jag  har väl problem idag om jag skulle ha ett arbete, jag kan få en lägenhet ,  många hyresvärde frågar om inkomster och det har jag inte idag.
Hon som jag har sagt på grund av din boende problem ska säga tyvärr vi kan inte hjälpa till du kan söka jobb på egen hand i så fall, men vi kan inte hjälpa så mycket idag, därför att du har inte boende just nu.
Jag ok men i principen socialtjänsten borde hitta en tillfälligt boende åt mig jag har varit mer än tre månade utan boende jag är alkoholfri, drogfri också har ingen någon problem denna situationen skaffade åt mig dina kolleger på socialtjänsten och det är Madeleine Olsson, hannele Landen och en på arbetsförmedlingen som hette Ulrika Stenberg.
Så just nu  nästan över en månade min handläggare vill inte svara på mina meddelande inte även vill svara på mina samtalet som jag brukar ringa till henne.
Minela Harbas vill inte svara mig när jag ringer till henne.
Hon Samuel nu jag vill avbryta det så vi kan diskutera vad kan vi hjälpa dig som jag har sagt med din boende problem just nu AMA kan inte hjälpa dig.
Mina tolkningar om det som hon har sagt hon har  diskuterat med min socialsekreterare  innan  hon skulle bemöta mig och hon fick krav från socialtjänsten Eyman och minela har krävt henne så att säga till dem kan inte hjälpa  mig på grund av min boende problem. Jag fick en annan möte samma dag som Ikea kom till platsen för att ta folk till praktik på Ikea som lider till ett arbete jag hade väl utbildning båda  för truck kort också service, men jag var inte på listan det betyder att socialtjänsten kräver dem så att leka med mig bara så att dem skulle inte fixa tillfälligt boende.
Jag kontaktade min Handläggare den 2019.1107   emelie bratten hill och innan jag skulle prata med henne kontaktade med malmö stad lägenhet enheten och dem sa vi har många mindre lägenheter bara kontakta din socialsekreterare så att du kunna få en ny lägenhet då hon nekade så att hjälpa mig.
Jag ser dem hjälper väldigt måna andra, men inte mig  så jag har samlat och tänkte nästa gång gå till polisen och ringa via polisen i så fall så att dem kunna svara mig.
Mvh samuel
Hej bästa Lovisa tack för möten.
Om jag har rätt uppfattat  det, min socialsekreterare som gav ord så att jag skulle inte vara med på informations möte med Ikea, det ger faktiskt min tidigare erfarenheter  om socialsekreterare, jag har ju butik och service   utbildning om  denna arbete.
Om det stämmer du kan skriva några rader till mig tack , Men jag tror det socialsekreterare som bestämmer om jag gå på en praktik plats som ska leda till ett arbete eller inte. Tyvärr ska säga det tidigare  erfarenheter ger det resultaten så att man uppfatta så ,, 
mvh samuel 

--...
Från: Samuel Ku [mailto:samuel.ku35@gmail.com]
Skickat: den 10 december 2016 22:40
Till: Ulrika Stenberg <ulrika.m.stenberg@arbetsformedlingen.se>
Ämne: Hej på dig Ulrika God jul...

Jag önskar dig  en fin  god jul.
Jag lämnade in pappret den 2016.12.07  till Jobbmalmö i Cypressvägen 18  , jag själv åkte med bussen och lämnade pappret till dem ,
med vänlig hälsningar 
samuel
Jag har ringt till Madeleine olsson flera gånger och har bett henne så att skaffa en intyg från malmö stad så att jag skulle återvända till jobb och utvecklingsgarantin.
 Alla samtalet som jagde hade med Madeleine olsson och Hannele landen  är inspelades vid frågor jag kan publicera alla för att svenska domstolen veta att hur  dem inom socialtjänsten med några inom arbetsförmedlingen diksriminerade mig slutet av  2016 fam till  2019.
Även jag har en video hur Madeleine Olsson UNO kränkte och ord angrep mot mig framför ett små barn och sedan dem kallar sig så att dem tänker barnens rättigheter med eras lögnaktiga sagor.
Jag har också flera video inspelade hur Gustav norin och mirza ceric ordangrepp mot mig framför barnet, vid frågor kommer att publiceras

Tue, 17 Jan 2017, 16:15
Hej Samuel  det är m.. d från Jobbmalmö   Vi ska meddela dig  dina socialsekreterare Hannele Landen och Madeleine Olsson har meddelat oss , Tyvärr dem vill inte att vi ska gå vidare med dina anställning,  dem tycker att du får inte  jobba här.
Mvh
M..D
Jobb Malmö, Anställnings- Och Praktikenhet. Cypressvägen 18, Postnummer: 213 63. Telefon: 040-34 10 
....
En sak till när arbetsförmedlingen lämnade till mig ett papper via ett e-post meddelande jag kontaktade Madeleine olsson dagen efter och sa arbetsförmedlingen kräver för att ska få från er en intyg, men madeleine aldrig svarade mig. Alla meddelande kan befinna här snart .

--------
En sak till Daniela Cotolan har skrivit att jag kunde inte åka tillbaka till Sverige därför att hade inte någonstans så att bo eller sova,  den är absolut inte sant  ni kan läsa varför jag kunde inte åka tillbaka.
Hej på er hoppas att allt är bra med er. tyvärr min resa från Kolding till Malmö är inställt  idag fick meddelande från Flixbus  så min resa från Kolding  i Danmark till Sverige  Malmö är inställt  jag ska skicka brevet som jag har fått från flixbus 
Hej Samuel ,

Tyvärr har din resa från Kolding - Malmö kl 10:00, 29-04-2020 blivit inställd. (107963t6)
Vi förstår att detta är frustrerande och vill gärna försöka lösa detta på bästa sätt.

Vi har här listat några alternativa resor som också tar dig till Malmö.

Se alternativ nu

Om inget av alternativen passar dig, kan du istället få en värdekod med biljettvärdet från din (avbokade) resa, för att använda till din nästa resa.

Kontakta oss om du har några frågor.
Mvh, FlixBus kundtjänst


21.04.2020
----------------------------

Jag ska säga Daniela Cotolan ljuger 100% hon ljuger och det som hon har skrivit är inte sant som säger hon ville träffa mig för att skaffa en planering för att leda till ett arbete eller en chans för att få ett arbete är en lögnaktighet, Jag kan bevisa att om dem ville skaffa jobb dem kunde den 2020.01.30  kunde skriva mig på listan till praktik plats via Ikea, det betyder att Daniela är en bra lögnare.
Den 2020.02.25 hade tid med Daniela Cotolan  för första gång jag träffade henne.
Det finns video inspelade vad vi pratade om-... 
Socialtjänsten kunde inte hitta ett arbete idag under svårigheten under Corona virus krisen skulle hitta ett arbete till mig Daniela som idag många blev av med sitt jobb på grund av Covid19 krisen.. 
 En klok och samvetsgrann person som läser detta skrivelse som Daniela Cotolan har skrivit så  kommer att förstå att det bara är en lögn, därför att om dem ville hjälpa till kunde skriva mig på listan till Ikea sedan när jag träffade min handläggare sa  AMA kan inte hjälpa folk som har boende problem videon kan dyka upp.

Beslut om ekonomiskt bistånd enligt 4 kap 1 § Socialtjänstlagen Ansökan Du har 200414 inkommit med ansökan ekonomiskt bistånd avseende uppehälle för perioden 200501­ 200531. Beslut 200430 Du meddelas avslag på ansökan om försörjningsstöd avseende period 200501­200531 enligt 4 kap 1 § Socialtjänstlagen med motiveringen att det inte anses styrkt att, du har bidragit till din försörjning. Beslutet är fattat enligt 4 kap 1 § socialtjänstlagen samt enligt arbetsmarknads­ och socialförvaltningens delegationsordning. Beslutet kan överklagas enligt nedanstående besvärshänvisning. Utredning/Bedömning Enligt 4 kap 1 § socialtjänstlagen har den som inte själv kan tillgodose sina behov eller få dem tillgodosedda på annat sätt rätt till bistånd av socialnämnden för sin försörjning (försörjningsstöd) och för sin livsföring i övrigt. Den enskilde ska genom biståndet tillförsäkras en skälig levnadsnivå. För att kunna bedöma om rätt till bistånd föreligger krävs en utredning över den sökandes ekonomiska och sociala situation. En förutsättning för att en sådan utredning skall kunna komma till stånd, är att den sökande medverkar härtill. 200324 kontaktar du undertecknad och berättar att du är i Danmark hos din bror. Du uppger att du inte  kan komma till Sverige på grund av att du inte har någonstans att bor . Du uppger att gränsen mellan Sverige och Danmark  stängs på grund av covid­19. Du får en tid till besök 200409 samt information om att det är viktigt att du kommer på inbokade besök då vi ska träffas och prata kring din planering samt klargöra eventuella frågetecken kring ansökningsprocessen. 200409  kontaktar du undertecknad och berättar att du är fortfarande in i Danmark hos din bror. Du berättar att du inte kan åka till Sverige på grund av att du inte har någonstans att bor . Du uppger att gränsen mellan Sverige och Danmark  stängs på grund av covid­19 Du informeras om att rätt till bistånd inte föreligger när du befinner dig utomlands. 200414 inkom du med ansökan om ekonomiskt bistånd avseende uppehälle under perioden 200501­ 200531. 200414 kontaktar dig undertecknat avseende ansökan inkommen 200414. Du berättar att du är fortfarande in i Danmark hos din bror. Du uppger att du har köpt en resa till Sverige 200429. Du får en ny tid till besök 200430. 200430  kontaktar du undertecknad och berättar att du är fortfarande in Danmark hos din bror. Du berättar att du inte kan åka till Sverige på grund av att du inte har någonstans att bor . Du uppger att gränsen mellan Sverige och Danmark  stängs på grund av covid­19 Du informeras om att rätt till bistånd inte föreligger när du befinner dig utomlands. Det finns ingen självklar rätt för den som erhåller försörjningsstöd att åka utomlands om det påverkar aktuell planering mot självförsörjning. Du befinner dig utomlands sedan 200324. Genom att åka utomlands har du bland annat missat uppföljningsmöten med din socialsekreterare. Dessa möten är obligatoriska då vi skulle träffas och prata kring din planering. Du har också missat eventuella chanser till jobb som kunde ha dykt upp om du varit i Sverige och stått till arbetsmarknadens förfogande. Jag gör bedömningen att du inte kan anses ha bidragit till din försörjning i den mån som kan förväntas av någon som uppbär löpande försörjningsstöd. Rätt till bistånd föreligger inte och din ansökan avslås därmed. I tjänsten, _________________________ Daniela Cotolan Socialsekreterare­det förstärka arbetssättet MALMÖ STAD Arbetsmarknads­ och Socialförvaltning, Socialtjänst Öster, Ekonomiskt Bistånd Von Troils Väg 1 205 80 Malmö Telefon; 040­34 47 74 Hur man överklagar beslutet Varje person som inte är nöjd med beslut har rätt att överklaga detsamma. Överklagande skall vara inkommet till Socialtjänst Öster inom tre (3) veckor från det att Ni tagit del av beslutet. Överklagande skall lämnas till receptionen men vara adresserad till ansvarig socialsekreterare på Enhet Ekonomiskt bistånd eller skickas till: Enhet Ekonomiskt Bistånd Socialtjänst Öster Arbetsmarknads­ och Socialförvaltningen 205 80 Malmö Av överklagande skall framgå: 1.  namn, personnummer och adress 2.  vilket beslut det avser 3.  varför beslutet är felaktigt 4.  vilket beslut den klagande avser vara det rätta 5.  överklagande skall vara daterat och underskrivet. Det finns också möjlighet att skriva överklagande på sitt modersmål.  När överklagande har inkommit till myndigheten som fattat beslutet (Socialtjänst Öster, Enhet Ekonomiskt bistånd) görs följande: 1.  kontroll att överklagande inkommit inom den lagstadgade tiden, tre veckor från att den klagande tagit del av beslut 2.  ställning tas till om beslutet ska omprövas 3.  överklagan skickas tillsammans med yttrande till Förvaltningsrätten i Malmö, om ingen omprövning av beslutet sker. Qaderi, Samuel Viborgsgatan 1 C Lgh 1002 213 61 MALMÖ 1(2) Beslut om ekonomiskt bistånd enligt 4 kap 1 § Socialtjänstlagen Ansökan Du har 200414 inkommit med ansökan ekonomiskt bistånd avseende uppehälle för perioden 200501­ 200531. Beslut 200430 Du meddelas avslag på ansökan om försörjningsstöd avseende period 200501­200531 enligt 4 kap 1 § Socialtjänstlagen med motiveringen att det inte anses styrkt att, du har bidragit till din försörjning. Beslutet är fattat enligt 4 kap 1 § socialtjänstlagen samt enligt arbetsmarknads­ och socialförvaltningens delegationsordning. Beslutet kan överklagas enligt nedanstående besvärshänvisning. Utredning/Bedömning Enligt 4 kap 1 § socialtjänstlagen har den som inte själv kan tillgodose sina behov eller få dem tillgodosedda på annat sätt rätt till bistånd av socialnämnden för sin försörjning (försörjningsstöd) och för sin livsföring i övrigt. Den enskilde ska genom biståndet tillförsäkras en skälig levnadsnivå. För att kunna bedöma om rätt till bistånd föreligger krävs en utredning över den sökandes ekonomiska och sociala situation. En förutsättning för att en sådan utredning skall kunna komma till stånd, är att den sökande medverkar härtill. 200324 kontaktar du undertecknad och berättar att du är i Danmark hos din bror. Du uppger att du inte  kan komma till Sverige på grund av att du inte har någonstans att bor . Du uppger att gränsen mellan Sverige och Danmark  stängs på grund av covid­19. Du får en tid till besök 200409 samt information om att det är viktigt att du kommer på inbokade besök då vi ska träffas och prata kring din planering samt klargöra eventuella frågetecken kring ansökningsprocessen. 200409  kontaktar du undertecknad och berättar att du är fortfarande in i Danmark hos din bror. Du berättar att du inte kan åka till Sverige på grund av att du inte har någonstans att bor . Du uppger att gränsen mellan Sverige och Danmark  stängs på grund av covid­19 Du informeras om att rätt till bistånd inte föreligger när du befinner dig utomlands. 200414 inkom du med ansökan om ekonomiskt bistånd avseende uppehälle under perioden 200501­ 200531. 200414 kontaktar dig undertecknat avseende ansökan inkommen 200414. Du berättar att du är fortfarande in i Danmark hos din bror. Du uppger att du har köpt en resa till Sverige 200429. Du får en ny tid till besök 200430. 200430  kontaktar du undertecknad och berättar att du är fortfarande in Danmark hos din bror. Du berättar att du inte kan åka till Sverige på grund av att du inte har någonstans att bor . Du uppger att gränsen mellan Sverige och Danmark  stängs på grund av covid­19 Du informeras om att rätt till bistånd inte föreligger när du befinner dig utomlands. Det finns ingen självklar rätt för den som erhåller försörjningsstöd att åka utomlands om det påverkar aktuell planering mot självförsörjning. Du befinner dig utomlands sedan 200324. Genom att åka utomlands har du bland annat missat uppföljningsmöten med din socialsekreterare. Dessa möten är obligatoriska då vi skulle träffas och prata kring din planering. Du har också missat eventuella chanser till jobb som kunde ha dykt upp om du varit i Sverige och stått till arbetsmarknadens förfogande. Jag gör bedömningen att du inte kan anses ha bidragit till din försörjning i den mån som kan förväntas av någon som uppbär löpande försörjningsstöd. Rätt till bistånd föreligger inte och din ansökan avslås därmed. I tjänsten, _________________________ Daniela Cotolan Socialsekreterare­det förstärka arbetssättet MALMÖ STAD Arbetsmarknads­ och Socialförvaltning, Socialtjänst Öster, Ekonomiskt Bistånd Von Troils Väg 1 205 80 Malmö Telefon; 040­34 47 74 Hur man överklagar beslutet Varje person som inte är nöjd med beslut har rätt att överklaga detsamma. Överklagande skall vara inkommet till Socialtjänst Öster inom tre (3) veckor från det att Ni tagit del av beslutet. Överklagande skall lämnas till receptionen men vara adresserad till ansvarig socialsekreterare på Enhet Ekonomiskt bistånd eller skickas till: Enhet Ekonomiskt Bistånd Socialtjänst Öster Arbetsmarknads­ och Socialförvaltningen 205 80 Malmö Av överklagande skall framgå: 1.  namn, personnummer och adress 2.  vilket beslut det avser 3.  varför beslutet är felaktigt 4.  vilket beslut den klagande avser vara det rätta 5.  överklagande skall vara daterat och underskrivet. Det finns också möjlighet att skriva överklagande på sitt modersmål.  När överklagande har inkommit till myndigheten som fattat beslutet (Socialtjänst Öster, Enhet Ekonomiskt bistånd) görs följande: 1.  kontroll att överklagande inkommit inom den lagstadgade tiden, tre veckor från att den klagande tagit del av beslut 2.  ställning tas till om beslutet ska omprövas 3.  överklagan skickas tillsammans med yttrande till Förvaltningsrätten i Malmö, om ingen omprövning av beslutet sker.
många mytomaner som idag skada dem godaste folket i Sverige
Hej igen Daniela Cotolan
Jag kommer snart bevisa dig så att du gjorde saker och ting som är brott mot lagen. Du ljuger mycket du kan inte stå på vad du pratar om du själv vet inte  vad  pratar du om,
Du kommer få veta att du ljuger jag vill inte människor med mytomani Symptomen för att vara min handläggare du är inte ärlig med dig själv även med ditt samvete,
Jag vet om ditt livs historia    en av orsaken som du har ingen samvete idag, från den dagen du flyttade från Rumänien till andra eu fram till Sverige  dina karaktär vad du gör och vad du lovar och gör inte det som du gör är inte helt från din sidan det är dem sjukaste personen som kräver dig så att vara elaka.
Jag ska med en danska journalister snart bevisa att du ljuger vänta bara några dagar, jag är just nu  befinner mig i Malmö snart ska undersöka saker och ting sedan  gå inom lagen med dina saker.
mvh samuel
Idag klockan 15:30 kontaktade två personer som har samma situation   bor i Danmark dem har fått hjälp  sedan från februari  tills idag.
Jag: hej  Alfroti bor du fortfarande i Danmark?
Alfroti: hej samuel hur mår du har socialen skickat hjälp till dig?
Ja jag bor fortfarande i Danmark redan från 2020.01.27 jag får varje månade pengar min handläggare har sagt behöver inte jag skulle gå och träffa henne.
Jag! nej tyvärr min handläggare verkar inte så god person, men det är någon annan kräver henne så att göra så,  hon har gjort avslag för min ekonomiska hjälp för denna månade.
Alfroti!  varför gjorde dem så mot dig? dem brukar skicka varje månade till mig jag lämnar in normal varje månade gröna papper och dem skickar pengarna varje månade den 27.
Jag! kanske jag inte samma dig du är medlem med hashd al shaabi och svenskarna så rädda för dem dem vågar inte vara så dumma mot dig du vet vad menar jag.
Alfroti! jag vet inte om det svenskarna hatar sanningen dem tycker om lögn inte mer.
Jag! hur tycker du så? inte alla svenska goda folket det är bara en liten grupp som har makt tänker så annars svenska folket är goda och gerösa.
Alfroti! jag bara har fattat så under tiden som hade kontakter med socialtjänsten i Malmö.
Jag! du sa dem skickar varje månade ekonomiska hjälp till dig redan från 2020.02  har dem någon gång krävt dig för något?
Alfroti! nej min handläggare har sagt jag behöver även inte gå och träffa henne min handläggare sa du har inte lägenhet och boende du kan kvar i Danmark tills rörelsen bli normala igen efter corona krisen.
Jag! nej tyvärr min handläggare har  problem  och lider av starka mytomani ljuger hela tiden, hon har inte samvete, om du vill veta om Rumänska samvete speciellt kvinnorna bör du fråga andra europeiska länder folket så dem berättar för dig vad som står i deras liv, jag har respekt för dem, men tyvärr det verkar så.
Jag kan lägga upp hela chatten snart
http://rattvisanrealit.blogspot.com/2020/04/daniela-coto-ljuger-valdigt-mycket-idag.html

mer
https://rattvisanrealit.blogspot.com/2020/02/idag-20200224-klockan-1124-fick-ett.html
mer och mer
http://rattvisanrealit.blogspot.com/2020/05/jag-har-ansokt-for-hjalp-ni-har-gjort.html
Så ni kan läsa mer inom att klicka på länken under
http://rattvisanrealit.blogspot.com/2020/05/jag-tankte-skriva-en-rad-om-min.html
Ny arbetssökningsrapport om arbetslöshet ökat dramatiskt  i landet
En ny rapport från arbetsavdelningen visar att färre människor har tappat jobb under de senaste veckorna.

Under den första veckan i denna månad registrerade 15 591 personer sig som arbetssökande. Totalt är 467 298 personer registrerade som arbetssökande, enligt arbetsförmedlingen. Denna statistik motsvarar 15,3% av arbetslösheten i landet. Så Daniela Cotolan med sin lögnaktiga på hittade saker skulle ljuga och säga s att hon skulle hitta ett arbete åt mig just nu det är arbetsförmedlingens rapporter om arbetslösheten idag i Sverige.
http://rattvisanrealit.blogspot.com/2020/05/jag-har-tankt-sa-att-inte-lamna-ansokan.html
här
http://rattvisanrealit.blogspot.com/2020/05/de-ar-4-personer-som-arbetar-inom.html
Jag blev diskriminerade flera gånger i Sverige jag vill bara beskriva tre gånger om det som finns redan bevis om.
Alla händelser kommit krav från iranska ambassadör i Stockholm för att arbetsförmedlingen skulle vara så elaka mot mig och diskriminera mot mot mig. 
Därför att det finns många personer med iranska bakgrunder också med kurdiska nationaliteten som har inbjudit iranska ambassadör till Karlstad i kronoparken det kommer mer information i framtiden med bevis.
Jag har hämnat  tre gånger i  diskrimineringen i Sverige.
Karlstad mellan augusti 2010 som min handläggare med några återkallade mig från ett arbete i från Stockholm enligt berättelse från Raunuu som varit min arbets ledare.
2 arbetsförmedlingen gav ord till en kvinna som hete Mona moen tidigare jobbade denna kvinnan inom kriminalvården, hon slutade från kriminalvården och fick jobb inom arbetsförmedlingen i Karlstad.
Jag började den 2013.06.01 på skogsstyrelsen, då det finns flera video som jag kunde inspelas,  vi skulle vaccinera oss mot fästingar, men när  gick jag fram frånbörjan liz sa är slut, men jag  såg det fanns i rumt och vaccinerade andra med svenska bakgrunder, men inte mig.
Vi var på väg till arbete från  3 dagar som jag började på skogsstyrelsen parktik, Då Liz samuel vi har redan en person med invandrare bakgrund som heter Kujitim han är från Albanien  vi brukar inte anställa fler  folk med invandrare bakgrunder vi anställer bara en av två inte mer du bör prata med din handläggare på arbetsförmedlingen. Då jag skickade ett brev till min handläggare som var en ung tjej och berättat för henne så dem säger så här, dem vill ju inte anställa mig därför att dem har redan en person med invandrare bakgrund.
Då hon svarade så Samuel du kan fortsätta med din praktik därför att dem har ju utbildning också under praktik tiden du kan lära dig mer om ditt arbete så , vet inte jag ska prata med min chef sedan åter kommer till dig, men hon har aldrig hört av sig för att svara på mina frågor.
Då jag hade möte båda med chefen Bengt Danielsson också några gånger med Liz och arbetsförmedlingen under min praktik tiden, Den 2013.09.24 hade tid med Bengt Danielsson och lis dem sa vi kommer inte att anställa dig, vi har sagt frånbörjan så att vi har redan en person med invandrare bakgrund vi vill inte anställa mer folk med invandrare bakgrund mer än en person tyvärr.
Men det var som är konstiga flera personer där som hade gjort mycket sjuka saker fick ansällas, men inte jag  lenart slåg bilen och gjorde helt sönder bilen  han blev arg på bilen och gjorde massor sjuka saker fick gå vidare, men inte jag, kuijtim och mickael bråkade oc slåg varandra med hårda slagsmåll, men fick gå vidare, men inte jag..
Just nu folk bor i Danmark fick ekonomiskt hjälp, men inte jag då jag har ingen plats i Sverige därför att ayatollorna bestämmer i Sverige därför att jag är medlem med pmoi
 ---------------------------
Hejsan mina goda läsare.
Jag skickade ett brev till en person på migrationsverket som kallade sig ingrid, ingrid har direkt kontakt med en Rumänska som kallar sig Daniela.
Jag skickade ett brev som rör en fråga till migrationsverket den 2020.06.02  klockan  2 Jun, 13:53  dem mellan klockan 14:30 och 17:25 ringde till min abonnemang och krävde abonnemangen så att spärra min abonnemang: Då min abonnemang utan att meddela mig avstängde min abonnemang tack för den trevliga kvinna som berättade att det var två kvinnor från malmö som ringde till  min abonnemangen och krävde avstängningen.
Den Rumänska med den andra personen som är från en drog familjen båda avstängt min ekonomiska hjälp i Sverige sedan dem har försökt så att avstänga min kommunikationen för att inte jag skulle beskriva om deras brott mot lagen  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar