söndag 17 maj 2020

Om du är gäst i ett land, du respektera reglerna oavsett hur bra du är, men


Om du är gäst i  ett land, respektera reglerna oavsett hur bra du är, men, dem vill ju förnedra dig  eller psykiska tortera dig, men
du är  ju deras gäst, men
  de försöker så att  förstöra  eller förnedra dig, adjö är den bästa lösningen.
Sökte jobb blev hindrade av min handläggare mellan 2016 och 2017, utan något orsak arbetsförmedlingen i Karlstad återkallade mig från ett arbete i Stockholm kallade Träfällarlaget  den 2010.09.04
Faktiskt efter riksdagens justitieombudsmans kanslis beslut jag har uppfattat att jag har ingen plats i Sverige det är bäst att överlämna svenska pass och säga hejdå, och tacka för denna tiden som har bott i Sverige svenska goda folket.
Jag har bett den för att få ett arbete så att kunna lösa mina problem, men dem ville ju utnyttja denna bidragen som ett vapen mot mig det finns tusentals film, röst som inspelades,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar