torsdag 5 september 2019

.Alltid ,, dåtiden fascister föder nutidens fascister efter 3 år avstängningar vill veta hur funkade deras metoder





En del av socialtjänsten personalen som brukar att utnyttja lagen och regler för sina skulder .Alltid  ,,  dåtiden fascister föder nutidens fascister efter 3 år avstängningar vill veta hur funkade deras metoder.



Samtidigt en del via arbetsförmedlingen till sammans använder hitlers metoder som han har använt frånbörjan mot judaran.



Det kallas psykiska turttyr, Dem först avstänger folk så länge från jobb rättigheter och allt som folk skulle ha rättigheter via arbetsförmedlingen som stoppas, då dem väntas mellan 2 och 3 år försöker att se hur gick resultater mot personen så kallas arbetsförmågas utredningen. För att veta hur fungerade deras metoder mot personen  hur kunde deras psykiska turtyr påverkat personens hälsan.
År 2017.08.17 klockan 13:00 Hade tid med fyra kvinnor det finns väl filmen. Och filmen är 2gig och jag försöker att minska tingheten och sedan släpper på nätet vad vi pratade om och vad dem krävde mig.
Jag först gick till arbetsförmedlingen kungsgatan 6 väntade på personalen då kom Ulrika Stenberg med en kvinna till och vi gick upp.
Ulrika började att prata. Ulrika Stenberg. Samuel vi har avstängt dig från idag du får inte gå med på jobb och utvecklinggarantin det är myndighetens beslut du kan även inte överklagas det finns på videon.
Jag: jaha jag får även inte lämna in varje månade aktivitsrapport om jobbsökningar?
Ulrika Stenberg, Nej du är avstängt nu.
Jag! okej vad man ska göra ? då ni kan ge mig ett brev så att samuel har ingen rätt att bo Sverige får att jag kunna lämna till FN.
En annan kvinna, Samuel du hade problem i Karlstad,
Jag, nej det hade jag inte allt är inspelade under alla möter i Karlstad båda med arbetsgivaren och arbetsförmedlingen.
En 66 åriga kvinnan som hade spelat väl nyckel person mot med Madeleine Olsson sa ja det är myndighetens beslut tyvärr vi kan inte göra något åt dig.
för mer information det finns tidigare skrivelse på min blog.
www.rattvisanrealit.blogspot.com
Så Ni har avstängt mig i tre år just nu ni kräver om arbetsförmåga från personerna som har ljugit redan väldigt mycket för er om mig.
om denna skrivelse menar inte hela svenska myndigheter jag menar dem rasistiska och nazistiska personer eller dem som lider av starka instinkter hat så använder lag och regler för sina skulder.
Då dem personerna som lyckade ta sig i den svenska myndigheten  använder två olika metoder mot människorna som har utländska bakgrunder 1 hitlers metoden som frånbörjan har använt mot judarna, och en annan metoder det är Nietzsches metoder som ni kan läsa här under.
Efter undersökningen om det som arbetsförmedlingen och socialtjänsten gjorde det felaktiga och rasistiska saker mot oss.
Då vi har fått mer informationer om det så svenska  arbetsförmedlingen och socialtjänsten använder, Nietzsche s terori mot folk, då Nietzsche tyckte om folk bli deprimerad dem kommer att bli dumma i huvudet, så folket kommer att tappa sina riktiga visdomen då dem kommer inte att kunna tänka. Då dem tillsammans psykiska torterar arbetslösa även dem som är politiska aktivister i Sverige.  Idag dem rasisterna som lyckade ta sig inom svenska myndigheter använder Nietzsches metoder mot folk tyvärr.
Nicheh tyckte när folk bli deprimerad då folk kan inte tänka så folket kan vara psykiska och automatiskt folket bli omedveten vad som händer i samhället så folk bli dumma i sist, så dem som sitter i regeringen kan göra vad dem vill mot folket. Jag besökte Hannele Landen  som jobbade tidigare inom arbetsmarknadsplaneringar , när jag sa till henne jag har fått en ny handläggare via arbetsförmedlingen så hon blev upprört och sa flera gånger att hon blev förbannade över om jag skulle återgå till jobb och utvecklingsgarantin. det finns en kort video som inspelade.
Då Hannele Landen sa så det är i ordningen ingen ska skulle hjälpa dig så att du skulle gå till baka till jobb och utvecklingsgarantin.
mvh samuel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar