torsdag 14 april 2022

Ayatollahs agenters teori och ayatollahs uppgifter isabel tomac eriksson,, i Sverige speciellt i Malmö

 


Ayatollahs agenters teori och ayatollahs uppgifter  isabel tomac eriksson,,  i Sverige speciellt i Malmö 

video kommer snart 1 timme och 50 minuter

Samuel Qua 2022.04.14  samtal med isabel tomac eriksson. allt är inspelades direkt och automatiskt. Ni kann titta nere hur dem islamister utnyttja socialtjänstlagen mot folk som är ikke muslimer.  Jag har sagt flera gånger vi har absolut inte problem med socialtjänstlagen  vi har stort respekter för socialtjänstlagen,men vi har problem med dem som utnyttja socialtjänstlagen för sina skulder..  idag efter samtalet Isabel Tomac eriksson islamistiska kvinna  gjörde avslag för att vi har sökt  hyresintyg..


Jag ska beskriva Isabel Tomac lögnaktiga som skrivit på min journal idag.

Klocka   12:03 minuter Isabel Tomac Eriksson ringde mig.

Jag! hej det är Samuel.

Isabel; hej samuel det är isabel din socialsekreterare.

Jag! hej hej.

Isabel; är Zara där?

Jag; nej hon hade ont i magen fick åka till vårdcentralerna i hyllieområdet.

Isabel: ja ha  men hur går med din utbildning?

Jag! jag tror kommer inte vidare på grund av arbetsförmedlingen skrev bara en månade och  jag hade väl för mycket på mig  också dem på Veldi har sagt vi kan inte ta emot flera elever  vi måste se hur pengarna från arbetsförmedlingen räcker till och hur många personer som kan gå vidare. Jag diskuterade med en person  på arbetsförmedlingen om det och det är klart.

Isabel; men för jag kontakta arbetsförmedlingen?

Jag; ja ni kan ringa och fråga arbetsförmedlingen  som jag har sagt arbetsförmedlingen vet om och vi diskuterade med arbetsförmedlingen ska hitta ett nytt utbildningen som kunna ha något i framtiden.

Isabel:   du måste planera med mig om arbete jag skrev till er att ni måste kontakta AMA.

Jag; jag har erfarenheter för 2020 som jag berättade om möte med lovisa andersson  de  ville inte hjälpa till det finns videoinspelade kan dyka upp på min sidan.

Isabel; jag vet om det du berättade förut, just nu jag vill säga till det som du berättar för mig påverkas barnen  och det är främmande för mig, jag har oro anmält din son och barn och familj kommer att kontakta er..

Jag:  det som jag berättade om finns redan på säpos sidan om spionerna i Sverige och hur de påverkas myndigheternas personalen mot  politiska aktivister. Det finns idag många islamister i Malmö som bestämmer när bli shitt muslimska  helgfest hur många marscherar i gatorna i malmö det räcker att några av dem skulle jobba inom socialtjänsten, dem kan övertyga andra mot oss…  Jag kommer att utreda om dig om du skulle göra så mot oss och ska ta upp hur du vuxit upp vad har du gjort under  ungdomstiden kan dyka upp för kännedom.  Mitt diktatoriska land iran utnyttja religionen när det gäller spionagen  och du är en islamist  dem islamiska diktatoriska länder kommer via er mot oss och ni försöker så att övertyga eras chefer mot oss och ge dåliga och lögnaktiga information om oss till er chef.

Isabel; jag känner det är ett hot, att du skulle göra så om mig.

Jag; nej det är inte hot  du som försöker att hota oss du är ju en islamistiska kvinna vem vet du är inte medlem med isis islamiska staten..

Isabel; jag kommer att lägga på, men jag skulle oro anmäla er till barn och familj inom socialtjänsten på grund av att du säger socialen anställer agenter.

Jag:  ja jag glömmer inte 2017 och 2018 och 2019 och 2020 även några av dem agenterna försökte att förstöra  min uppehållstillstånd och skicka mig till iran för att iran skulle avrätta ig dem bli glada..  jag kommer inom juridiska området kontrollerar  personen som skickade brev om mig den 2022.02.22.

Isabel; som jag sa ni måste planera för ett arbete ni bör kontakta AMA.

 

Jag:   jag ska skriva under  och skicka tillbaka till dig papper som ni lämnade till Zara  den 2022.03.29 … Ska säga  om ni orosanmäla oss jag skickar mitt barn och fru till en anna kommun och jag måste själv stanna här i malmö också kommer att utreda hela ditt barndom och ungdomstiden.. Jag har redan berättat jag födde från en kurdisk hurdisk familj, men just nu jag är ateist.

 

 jag säger hejdå

Mvh Samuel Qua

Här under ni kan läsa isabel Tomac erikssons lögnaktiga skrivelse på min journalen  hon skrev jag hade fientligt mot muslimer specifikt shia muslimer. Vi pratade inte mer en två eller tre gånger hon verkar har starka paranoid .

2022-04-14

 

Jag ringer Samuel och informerar om orosanmälan

Jag ringer Samuel och frågar efter Zara. Samuel berättar att Zara inte är där då hon har ont i magen och tagit med sig barnen till vad jag förstår som en vårdcentral i Hyllie. 

 

Samuel berättar att han inte längre kommer gå utbildningen hos arbetsförmedlingen på Veldi. Jag förklarar att utbildningen hos arbetsförmedlingen är en del av Samuels planenering med mig på socialtjänsten och att det bland annat är det som gör att Samuel och hans familj får ekonomiskt bistånd. Samuel berättar att det är de på hans utbildning som sagt att det är bättre att han slutar själv än att de ber honom sluta. Jag berättar att jag kommer kontakta arbetsförmedlingen och Samuel godkänner det. 

 

Jag berättar att jag även behöver informera Samuel om att jag känner mig orolig för Sam. Jag berättar att jag oroar mig över Samuels syn på omvärlden kring agenter från Iran. Jag nämner även hur Samuel samarbetar med myndigheter samt att Sam inte påbörjat skolan. 

 

Samuel hotar med att lägga ut uppgifter om min person på nätet via sin blogg som vart jag gått i skolan. Samuel berättar även att han tänker flytta med sin familj till en annan kommun för att undvika utredning hos barn och familj. Samuel berättar att han är orolig över att jag skulle vara med i Isis samt uttalar sig fientligt om muslimer och specifikt shia muslimer. 

 

Jag meddelar att jag kommer avsluta samtalet och lägger på. 

 

220414 Tomac Eriksson, Isabel

Svar jag har väl många muslmiska vänner  jag har problem med dem som bli utnyttjas av ayatollah här

 

 Ser här hennes  instinkter  hat  under


Beslut 
Ni, Samuel och Zara, får avslag på ansökan om hyresintyg till lägenhet på Korpralgatan 40 B.

Varför får du detta beslut?
Ni har den 30 mars 2022 lämnat in en ansökan om hyresintyg till lägenhet på Korpralgatan 40 B.

Socialtjänsten måste göra en utredning för att se om du har rätt till ekonomiskt bistånd. Vi tittar då på om du uppfyller kraven för att ha rätt till bistånd och hur din ekonomiska och sociala situation ser ut. För att vi ska kunna göra detta måste du lämna in de uppgifter vi behöver och/eller berätta för oss om varför du behöver det du ansöker om. Om du inte gör detta har vi inte den information vi behöver för att fatta rätt beslut. 

Vi skickade ett brev till dig den 30 april 2022 där vi frågade efter underlag där det framgår vilken köplatts ni har för lägenheten. I brevet har vi också skrivit till dig att du måste lämna in detta senast den 6 april 2022 och om vi inte får in detta kan vi behöva avslå din ansökan för att vi inte har fått in de uppgifter från dig som vi behöver. 

Du har inte lämnat den information som vi har frågat efter. Det är därför du får avslag på din ansökan. 

I hushållet finns ett barn, Sam född 2014. Det är ert ansvar som föräldrar att inkomma med underlag så att socialsekreterare har allt det underlag denne behöver för att kunna ta ställning till er ansökan. 

Lag som beslutet grundas på 
Beslutet är fattat enligt 4 kapitlet 1 § socialtjänstlagen 


I tjänsten den 14 april 2022,


Isabel Tomac Eriksson
Socialsekreterare

 




Hur man överklagar

Detta beslut överklagas hos Förvaltningsrätten i Malmö.

Tala om vilket beslut ni överklagar och ange också varför ni anser att beslutet är oriktigt och vilken ändring ni vill ha.

Bifoga handlingar eller annat som ni anser stöder er uppfattning.

Överklagandet ska lämnas in eller skickas till Arbetsmarknads- och socialförvaltningen. För att överklagandet skall kunna prövas måste handlingarna ha kommit in dit senast inom tre veckor från den dag då ni fick ta del av beslutet.

Har ert överklagande kommit i rätt tid kommer handlingarna att skickas vidare till Förvaltningsrätten.

Underteckna skrivelsen och uppge namn, personnummer, postadress och telefonnummer.

Behöver ni fler upplysningar om hur man överklagar eller hjälp med att överklaga, ska ni vända er till handläggaren i ärendet.

Uppgifter om vem som handlagt ert ärende och datum för beslutet finns på beslutsmeddelandet.

Tillbaka 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar