fredag 29 maj 2020

Ilska, agressvieter och ganglier går inte bort, det går bara från en person till en annan!


Ilska, agressvieter och ganglier går inte bort, det går bara från en person till en annan!
Den som inte förmedlar ilska och ganglier är person med kunskaps topp. Jag vet i mellanöstern det finns väldigt starka sådana sjukdomar, men i´jag ska säga ärlig jag har sett väl farligare än  det som jag har sett i mitt liv i Sverige inom möter som jag hade med olika personalen i Sverige. Det som jag har sett om det finns inte lagen över dem personerna så dem kan behandla folk precis som isis terrorister behandlade yazidi, eller den tyska sjuka män hitler behandlade judiska folket i tyskland,  precis som  händer i iran mot iranska folket av den islamiska fascistiska regimen i iran.
Plantera förargelse i samhället av en del av socialtjänsten i Sverige.

Förbittring
Ganglier
Hata brott
Divisioner
Förnedring
Och förolämpning
Verbal attack

Att utnyttja invandrare och använda invandrare mot invandrare det är moderna rasismens ny taktiker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar