tisdag 22 februari 2022

inom kort kommer video röstinspelade även bevis hur iranska regimens agenter i Malmö planerade konspireration mot mig och min familj

 


 Inom kort kommer video röstinspelade även bevis hur iranska regimens agenter i Malmö  planerade  konspireration mot mig och min familj, tyvärr jag måste publiceras namn på personen som fick betalt för att försöka göra saker och ting mot mig på grund av mina politiska aktivister via internet.  från år 2020.03.16 till idag 2022.02.23 .


Iranska agentet eller legosoldaternas konspireration mog mig började den 2017.05.17  och dem gjorde  mot mig när hade jag möte med fyra kvinnor den 2017.08.17 klockan 13:00 på eftermiddagen.



iranska spionage i malmö

Jag vill berätta om nu också hur piric har ljugit den 2021.12.20  i en skrivelse det finns inspelades ja peiric och stjanovska fick pengar från iranska agenter så att bli så mot oss.

klicka här

http://rattvisanrealit.blogspot.com/2020/01/jag-tycker-att-den-som-skrivit-detta.html

här ni kan läsa mer

https://rattvisanrealit

http://rattvisanrealit.blogspot.com/2019/09/jag-blev-straffade-av-min.html

År 2018 och början å 2019 vi har film hur den iranska kvinnliga agenter med en arabiska shiit muslim behandlade vårt barn.  Nu dem försöker återkalla

År 2020.03.03 träffade jag en kvinna som hette louis  och hon sa jag får inte något arbete därför att jag har ingen lägenhet har sökt  tyvärr fick inte hjälp har sovit på vallhem  natvilan  under corona tiden  Inann denna tiden vi skulle få över en lägenhet socialen ville inte det finns isnpelade samtal och möte med  min handläggare 2019. Till 2020.

https://rattvisanrealit.blogspot.com/2018/05/en-kalla-i-iran-avslojade-att-iranska.html

Dem hindrade mig att kunna få arbete . 

Iranska regimen köper folk från balkan för att använda dem mot oss politiska aktivister,  precis som hände inom dagarna, Jag skulle få ett brev den 2022.02.04  enligt information från medlivs affären  kristina med piri besökte och ville ta ut vårt paket, men dem innan det kom och tog vårt privata brev  jag skulle få flera brev men dem två kvinnor med några till kunda plocka bort vårt privata brev piric och stojanovska .

År 2018 och början å 2019 vi har film hur den iranska kvinnliga agenter med en arabiska shiit muslim behandlade vårt barn.  igår eftermiddag piric den serbiska kvinna med den mekdoniska kvinna skicade ett brev mot mig  snart tyvärr måste skriva i vilken sätt har dem med iranska agenter relationer 

Den svenska säkerhetspolisen "Sepo" nämnde i sin årsredovisning den iranska regimen som ett av de största säkerhetshoten mot Sverige.

https://rattvisanrealit.blogspot.com/2022/02/jag-ska-fraga-en-sak-dem-som-jobbar-pa.html

I denna rapport, som utarbetas varje år av säkerhetspolisens experter, publiceras och görs även denna organisations viktigaste verksamhet under det senaste året samt artiklar och skrifter, rekommendationer och expertanalyser av denna säkerhetsorganisation publicerade och tillgängliga för allmänheten. .

https://rattvisanrealit.blogspot.com/2019/12/hej-drita-kolgjini-jag-vill-bevisa-en.html

I sin rapport för 2019 betraktar Spo ökningen av spioneri mot östländerna från Sverige som en av de viktiga säkerhetsutmaningarna och utnämnde, utifrån det totala antalet händelser som den observerade förra året, Ryssland, Kina och Iran som de största säkerhetshoten mot Sverige. Är; Organisationen anklagar regeringarna i de tre länderna för olika anklagelser, inklusive försök att stjäla teknik, spionage och nätmobbning.

http://rattvisanrealit.blogspot.com/2020/05/jag-tankte-skriva-en-rad-om-min.html

I en del av denna rapport hänvisar SEPO till den iranska regimens verksamhet, särskilt i de två frågorna om flyktingspionage och spionage inom kärnkraftsindustrin. Svenska Säkerhetspolisen anser att den iranska regimen är seriös och organiserad och spionerar på och samlar in konfidentiell information från enskilda för att identifiera och konfrontera sina oppositionella minoritetsgrupper i Sverige; Cepu anser att dessa aktiviteter är ett allvarligt hot mot svenska medborgares säkerhet.

http://rattvisanrealit.blogspot.com/2020/01/allt-som-skrivit-pa-denna-brev-ar.html



Den 74 sidor långa rapporten hänvisar också till regimens underrättelseverksamhet inom området teknik och industrispionage. Säkerhetspolisen har kommit fram till att Iran spionerar på Sveriges uppströmsindustrier på ett organiserat sätt och söker framför allt konfidentiell och specifik information om svenska produkter som kan användas i kärnkraftsprogram.

Hej!

Skatteverket har fått information om att din nuvarande folkbokföringsadress kanske inte stämmer. Kan det vara så att du har glömt att anmäla flyttning? Läs bifogat dokument för information.

Med vänlig hälsning

Skatteverket

Andra hot brev  kom den 2020-03-26

Hej!

Skatteverket har fått information om att din nuvarande folkbokföringsadress kanske inte stämmer. Kan det vara så att du har glömt att anmäla flyttning? Läs bifogat dokument för information.

Med vänlig hälsning

Skatteverket

Jag var i Sverige kom detta brev jag har inspelat samtalet med Mereym deri  hon kann vara en av dem som jobbade för iranska agenter därför hon försöker att ljuga jag spelade upp vad vi diskuterade om.

Inom kort kommer video röstinspelade även bevis hur iranska regimens agenter i Malmö  planerade  konspireration mot mig och min familj, tyvärr jag måste publiceras namn på personen som fick betalt för att försöka göra saker och ting mot mig på grund av mina politiska aktivister via internet.

Iranska agentet eller legosoldaternas konspireration mog mig började den 2017.05.17  och dem gjorde  mot mig när hade jag möte med fyra kvinnor den 2017.08.17 klockan 13:00 på eftermiddagen.

Jag vill berätta om nu också hur piric har ljugit den 2021.12.20  i en skrivelse det finns inspelades ja peiric och stjanovska fick pengar från iranska agenter så att bli så mot oss.

 

2020-06-16

Hej, Se bifogad fil. Meryem Dari Folkbokföringshandläggare Skatteverket Kontor 0708 106 61 STOCKHOLM Besöksadress: Solna Strandväg 22 Telefon: 010-572 30 22 Fax: 010-574 34 11 samtal mellan mig och mereym deri är inspelades finns vide behov kann publiceras,

 http://rattvisanrealit.blogspot.com/2018/07/torsdagen-den-201807019-jag-har.html

Men konspirerationen började i Malmö idag jag känner det igen.

2020.10.24 en person i malmgatan 14 i malmö 

Jag hej:

Hon! hej samuel hur mår du?

Jag! ju tack bra lever.

Hon! samuel vet du från mars månade kom tå kvinnor med utländska bakgrund och krävde oss att vi överlämna alla dina privata brev till socialtjänsten dem kvinnorna kan vara från serbien eller balkan område. Tyvärr vi kan inte bestämma här vår chef bestämmer , dem kvinnor gick till vår chef och övertyggade vår chef för att dem kunna få dina privatebrevet.

Samuel om du kan fixa en anann adress med säkerhet bättre för dig här är inte säker.

Jag! vad ville dem med mina privata brevet att göra?

Hon! vet inte  jag bara tänkte säga till dig säga till myndigheteran så att inte skicka dina privata brev hit, här är inte säker du har barn samuel.

Jag! det svårt att fixa en ny adress jag har inte inkomst och försöker så att hitta ett arbete, men tyvärr det är svårt idag det är corona.

Hon! samuel ska du till Danmark?

Jag! ja tyvärr det är svårt att vara här  jag har ingen någon ekonomiska hjälp där mina släktingar kan hjlpa mig även åker jag till Tyskland. 

Hon! lycka till Samuel ta hand om dig,

Jag! tack detsamma 


 då åkte jag till Danmark
 den 2020.11.20  åkte igen til Sverige  då bestämde mig så att åka till norråt. 
Brevet skickades av Piric och Stojanovska igår mellan klockan  15; 30 och 16:00  snart ni kan läsa här hennes kusin igår mördade utriksminister, det är dumt man skulle vara gäst i ett land och döda sin hems ägare som gav honom mat och liv  eller dem idioter som dödade mer än 37 personern 1998 i Göteborg  dem kan sälja socialtjänsten information till Rysland  därför att dem är från Serbien och Makedonien.. 
Samma personer har tjänat den iranska regimens legosoldater, kan de inte vara en fara för det svenska samhället imorgon. Vi har foto på alla iranska misstänka agenter i Malmö en del av dem jobbar som socialsekretrerare  så vi har deras email kontakter det finns väldigt känsliga dokummenter snart släper här  eller via andra sidan eller via youtube, Jag har beställt 4 gånger bankkort har aldrig fått efter kontroll såg dem sjuka personer som utnyttja socialtjänstens regler har tagit vårt bankkort  även brevet för den 2022,02,04  via medlivs i kirseberg.
Tack  personen från s kontor i rosengård  som meddelade mig igår  informationen kommer att dyka upp här  tack för filmen,   här man måste veta iranska agenter spelar väl mycket roll mot oss 


här man kan läsa tidigare  saker
här mer
Jag under tiden som  blev uppringt av meryem dari den iranska agenter inom skatteverket  det finns information jag har aldrig skrivit under för utvandra från Sverige jag sa till henne just nu det är svårt att man hitta en lägenhet på grund av att jag har ingen inkomst också det är corona  idag år 2020  alla samtlet med iranska kvinnliga agenter meryem dari är inspelade kan dyka upp snart, Det finns biljetter som jag köpte  via flixbuss tyvärr  kunde inte åka jag tvingade åka med tåg till Sverige den 2020.05.28  sedan bodde jag i Göteborge och   varberg  under tiden  2020,05 30 till 2020.07 22  sedan åkte vidare till Danmark. Jag har försökt att kontakta meryem dari den iranska ayatollah spionage kvinna, men hon svarade inte. Just nu dt finns många iranska agenter arbetar genom saktteverket och andra myndgheterna  tyvärr  Meryem dari har ljugit inom hennes lögnaktiga sklrivelse skickade till kivra min  sidan ,  därför att vi hade samtalet via telefonen och spelade in jag har spelat upp till henne det finns ska  lägga upp här.
----


Vi har fått information med bild på personen som brukar komma och plocka  folket privata brev 
det kommer nman på en person  vi utreda hennes riktiga namn kan vara en av dem som använder migrationsverket mejl..  julia   andersson bör utredas jag kommer fråga mycket efter henne,,    kommer mer om hennes  kanske en av iranska agenter som använder denna namn,  jag har kontaktat några personer kommer hitta vad som ligger  bakom  hon jobbar på malmö stad  Hon  kontaktade oss den  22.02.2022 klockan 18: 30  sedan skickade ett hot  brev efter 30 minuter sedan jag undersökte personen jobbar på Malmö stad  och vi kommer att skriva emr om henne.
Iranska agenter genom Malmö stad speciellt soc tjänsten  tar privata brev  jag har bevis och vill utredas  har kontakt person inom s k r   p  och dm ska utredas . Några dagar sedan hon skickade ett nytt bev även hon bara efter information om min familj, 
Jag har lämnat hennes telefon nummer som ringde  via 010 485 92..    kommer snart hela nummer ,,vem är Julia Andersson ?<julia.ande> Varför  skickade hot brev mot mig och min familj?  efter undersökning idag kommer mer information.
Jag med hjälp av s . p  ,,     har undersökt  två kvinnor mer med balkanska bakgrunder    tog brevet som vi skulle gå och hämta paketet på medlivs i områden  sedan  dem skickade ett brev till  kontoret och krävde massor sjuka saker personerna samarbetar med en iranska kvinna som har aldrig varit i Ashraf hon kan vara en av iranska agenter jobbar på öster.  Piric från serbien stojanovska från Makedonien, men nyckl personerna är minela madeleine  hannele och några arabiska med palesniska bakgrunder hamas medlemmarna.
Varför  iranska regimen  riktade mot mig och min familjen i Sverige.?
Därför att jag är en karikatorist och brukar skaffa karikatyr mot iranska regimen ledare.  därför att iranska agenter söker efter efterblvina folk som jobbar inom myndigheter så att försöka kränka eller skicka hot brev til oss.
 Varför denna kvinna skickade hot brevet klockan 18: 56  dem har öppetider 09.00 till 15:00  även varför ringde hon utan kunskap om mig  varför visste hon inte  om mig? 
 Så under talutredningen talkologi  jag vet 100% vem som personen är och vem som krävde henne. När jag skickade information om min frus aktivieten till den makedonska kvinna sm bär Ganglia  hon direkt skickade ett brev till  julia för att försvara henne. och hon bli inte lögnare.
 personens samtal inspelade kan dyka upp efter att veta mer om personen  makedonska och serbiska  som försöker så att hota mig och min familj dem lever fortfarande sina tiden som behandlade bosniska och krvatiska och kosovos folk,,  jag har väl många vänner båda från serbien och makedonien, men dem två personer är inte ok --
De som satte eld på diskoteket i i Göteborg från ju makedonien, den som mördade den svenska bästa kvinna  Anna lindh var från serbien. därför att jag ska säge dem saknas empati också samvete. Därför att iranska agenter kan lätt använda dem emot opposition medlemmarna också emot politiska aktivister här 
Brevet som idag denna man som ringde till mig klockan 14:53 minuter idag också denna brev som 
Julia skickade till mig skrivit samma dag därför att Piric och Stoyanovska  krävde henne   piric och kristina skickade ett brev med en anna äldre rasistiska kvinna  till myndigheten och krävde dem skulle skicka ett hot brev och dem  hotade mig den  Serbiska kvinna och  den makedonska kvinna har ljugit tidigare och krävde  för att andra försvara dem så att man inte tänka att dem har ljugit.  brevet som julia har skickat till mig är helt nytt  skrev  den 2022.02.22 klockan 18:30  och det stämmer inte,   om dem med  hjälp av iranska agenter försöker så att  bli emot mig det  känner vi  till redan vem som ligger bakom.  när man skulle lämna passet för förlängning går direkt till Norrköping  det vet vi  hon bör veta allt och inte kräva saker som är stämmer inte,   Den iranska agenter kände av oss snart dyker upp hennes information, samtlet  idag den 14:53 inspelades och kan dyka upp vid behöv
kvinna frågade om mitt barn vilken skola går han och det är en sak som man kan inte tro att denna person kan ha  haft allt om hon var handläggare.
--------------------------------------------------------------
Vi besökte igen tre gånger tillfäligt malmgatan vi frågade efter brevet som skulle komma till denna adress från Swedbank, hon tog id kort gick in gick efter henne en islamiska kvinna med hijab, sedan kom tillbaka nej det finns inte brev till dig sade kvinnan.
När jag skulle gå kom en ung tjej  och frågade varför har jag min adressen där?
Jag  förklarade för henne .
 hon sa kan du lova mig att inte namna mig om skulle hända någon.
Jag svarade jag lovar kommer aldrig att namna dig jag vet att du är en humnitär person.
Hon ja det är sant Samuel  dem kommer från socialtjänsten i Öster en hette meniela och andra hette mirza med madeleine som krävde oss att vi skulle aldrig lämna brev till Samuel dem skulle  komma eller skicka sina person för att hämta brevet.
Jag vet ni varför gör dem så?
 Hon jag vet inte har försökt att fråga vår chefen, men fick inte svar chefen sa det är inte din sak fråga inte om det mer sade chefen.
Jag vet precis vad dem vill dem har gjort olagliga saker mot mig och försöker så att veta om kommer något brev som handlar om deras felaktiga mot mig, en annan sak dem vill att jag skulle inte kunna svara om jag skulle få ett brev från myndigheten  så sedan dem säga jag kan inge göra mina dagliga saker , tack för att ni finns och avslöjas  dem folk som är sjuka- 
För mitt bankkort det finns en grupp inom socialtjänsten som samarbetar med bedrägrei människor dem vill att lämna mitt kort tll kriminella  det betyder att dem som har serbiska och makedonska bakgrunder samarbetar med kriminella här, det märkte jag under kontakter som hade med dem personerna, 
 Vi har fått brevet som den 2022,02,22 skickades av en person   brevet med personens namn kommer att publiceras snart .
Vi har fått information  stadsmission   inte alla personalen två med islamiska bakgrunder  gav aldrig mig mina brev som hade särskild postadress från den 2019.12.25 . Så två kvinnor plockade mina privata brev  och öcerlämnades till socialtjänsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar