onsdag 4 september 2019

Jag blev straffade av min socialsekreterare under tre år har inte fått något arbete ni kan läsa på min bloggen ,




 Jag ska säga jag är inte misstro på svenska myndigheten, jag vet det finns personen som utnyttjas sin post och myndighets plats mot andra.


Jag vill säga en sak Madeleine Olsson lider av starka instinkter hat .
Jag blev straffade av min socialsekreterare under tre år har inte fått något arbete ni kan läsa på min bloggen ,,, www.rattvisanrealit.blogspot.com Jag undrar en person ska sitta i en kontor och bedöma andra människor som aldrig nästan träffas om han, hennes arbetsförmåga det är paranoia det är inte friskt.
Jag träffade dig en gång och filmade sommaren 2016 och du föraktade mig framför min 2 årig son..
Just enligt information från arbetsförmedlingen du ligger bakom allt mot mig med Hannele landen den 66 åriga kvinna,,,,, Jag som har erfarenheter det kan vara den mannen som heter Ayman har Palestniska bakgrunder spelade för roll mot mig på grund av att många palestina folket har direkt kontakter med iranska regimen. Också iranska regimen betalar pengar varje år 350000 dollar till hamas.  Även som informationen vi har fått iranska regimen stödjer nazistiska rörelse i Norden med pengar.  Jag vill meddela er allt som skulle hända med mitt barn och min fru är Madeleine Olsson ligger bakom jag har väl bevismaterial om det som jag säger. Madeleine Olsson, krävde Gustav Norin och Mirza Ceric plus Camilla Arvidsson dem skaffade väl mycket stress för min familjen och därför jag kontaktade deras chefen om får inte svar då kan vända till polisen.
En sak till Madeleine Olsson avstängde mig från jobb malmö utan att meddela mig varför den 16 mars 2018. När man söker om att besöka tandläkare då hon skickar efter att man ska bli dö skickar beslutet

Sånt straff är inte okej det kan man tolkas som nazister eller rasistiska saker, tycker ni inte att jag ska vara här skriv ett brev till mig vi vill inte samuel ska bo här det här landet bara säger välkomna till jihadister och islamister så man kan lämna brevet till FN så att hitta ett annat land . Så ni har bestraffat mig i tre år med ljug och lögnaktiga och ert felaktiga saker och ting på pressning på olika försökte att stressa mig och förnedra mig även på grund socialtjänstens på pressningar mot min familj min fru blev sjuk och opererade sig på sjukhuset. Hon har sjuksköterska utbildning även förskola lärare utbildning från Tyskland på grund det på pressningar från dem folket via socialtjänsten som använder lag och regler för sina smutsiga ideer hon kunde inte lära svenska därför dem hela tiden skaffade stress för henne.
En sak till när man pratar om saker och ting Madeleine säger jag känner inte till, men vi vet det är du som ligger bakom..  År 2017 min livs vän hade möte med Liza nilsson och linda, det finns som inspelade med ljud Liza Nilsson  berättar så att samuels socialsekreterare Madeleine Olsson oroliga över denna pengarna som betalar för samuel hon menade barnbidragen.. om någon vill veta om det det finns inspelade..
En annan sak varför jag tycker att Madeleine Olsson är nyckel person som spelar väldigt mycket sjuka roll mot mig det finns e-post meddelande även jag hade möte med henne och Hannele Landen då hon attackerade mig  framför min lilla sons ögon och utspelade sig  fake doctor game player, hon hade väl mycket instinkter hat och hade ingen någon barn principer och framför mitt barn sagt vad hon ville.. om det berättelse finns video inspelade med en liten knapp dolda kamera. Då just nu hon ska bestämma så att tala om min arbetsförmåga, hon har bara en gång träffade mig hon är ju vi vet vad hon är för personlighet.. Faktiskt jag vill berätta en sak jag kom inte här för att leva med bidrag, jag har arbetskraft borde ute på jobbet, jag söker normal varje månade även gå direkt till arbetsgivaren, men när man pratar med arbetsgivaren då dem säger måste arbetsförmedlingen godkännas annars det är svårt att anställa mig.. Det är inte okej att människor utnyttja sin post och sitt arbetsplats mot andra människor det gjorde Madeleine Olsson mot oss.
Madeleine Olsson satte sig i kontoret och på hittade om min arbetsförmåga skickade mig på felaktiga till portalen. Jag skickade brev till Marwa  Fouar hon kontaktade mig så att jag borde prata med min socialsekreterare om portalen därför  att det  kom krav från min socialsekreterare Madeleine Olsson,,
Slutet av 2016 och början av 2017 jag fick ett anställnings papper från arbetsförmedlingen så att jobba inom Malmö stat Madeleine Olsson den fejka doktor spelare stoppade och lämnade olämpliga, på hittade   och  föraktande information om till Malmö stad, då dem nekade anställa mig via park enheten städningar och röjninger.
En del av denna berättelse finna video och ljud inspelade.
Jag har flera gånger ringt till Madeleine Olsson så att hon skulle inskriva mig hos jobbmalmö, men hon bara lovade utan praktiken det finns samtalet som inspelades
Hej Madeleine god dag jag skulle berätta om detta meddelande som jag har skickat till dig.
Det handlar om denna dagen 2016 hade möte med dig och Hannele Landen , när jag skulle skicka alla inspelade video och röster till mina släktingar utom lands där dem skulle sprida om någon gång någon skulle hända mer..
När jag gick inom alla mina dolda kamera inspelade du på den tiden föraktade mig framför mitt barn och ni ibland sprider rykte att ni respektera barnens rättigheter. och det var du som  sagt det föraktande saker och jag svarade dig du har inte kunskaper du kan inte på pekas människor på detta sätt det finns video Madeleine. igen i det skrivelsen som Gustav Norin med Mirza ceric skickade till mig igen dem namnade dig inte, men dem beskrivit att min socialsekreterare utspelade sig som fejka doktor och på pekade mig som hon vill alla möte som jag hade med er är inspelade med en liten dolt kamera båda med dig 2016 och dem tiderna som hade möte med Hannele landen.
En sak till när jag pratade med en arbetsförmedlare på arbetsförmedlingen hon förklarade för mig allt hinder som finns framför mig så att få ett arbete det är min socialsekreterare på socialen som spelar väl mycket roll. det finns röst också video inspelade om du vill jag kan ge dig koden så att lyssna på vad dem sagt på arbetsförmedlingen.
september 2017  jag hade möte med Hanndele Landen den 66 åriga kvinna jag berättade för henne så att har fått en ny handläggare på arbetsförmedlingen, Hanndele frågade mig ska du gå tillbaka till jobb och utvecklingsgarantin?


ja sa ja därför jag gjorde och på fyllde alla arbetsförmedlingens krav. båda på praktiks platser och på kurser....Hannele landen svarade så det finns video inspelade .. Hannele Landen, jag blev förvånade du är i ordning du får inte gå tillbaka till jobb och utvecklingsgarantin det sade Hannele landen när vi var på väg ut från rummet som vi hade möte.. vem och vilken journalister som vill kan se och kan fråga mig.. Jag behövde ett arbete, men Madeleine Olsson och Hannele Landen stoppade mig, dem personerna har skaffat mycket stress för min familjen kan också polis anmäla dem om det finns en lag i Sverige så att man ha rätt att polis anmäla sådana människor
År 2016 kom min son sam hos mig jag meddelade Madeleine Olsson så att sam är hos mig.  Då Madeleine bryde sig inte tills vi sökte bidrag för sam det finns direkt inspelade samtalet jag kan visa till vilken journalister som helst.. Då Madeleine ringde mig . telefonen ringde jag hej,
Idag också före veckan besökte arbetsförmedlingen  en kvinna och en man jag pratade med båda idag och före veckan dem sa det är din socialsekreterare som gjorde så mot dig och du borde ta en intyg för din arbetsförmåga så att du kan gå tillbaka till jobb och utvecklingsgarantin ,,, dem kan på¨hittas så lätt..
Madeleine hej det är din socialsekreterare jag har oroanmält din son till andra socialsekreterare som jobbar för barn.
Jag" okej  men ni vet sam är hos mig nästan i 3 månader så småningom jag sökte bidrag då du oroanmälde min son.
Madeleine. samtidigt väntade att höra något ord från mig så att göra något.. då efter en veck kom två kvinnor det finns smygfilmade alla samtalet inspelade,,, ... Sedan finns mer kommer att ses på min blog .
Sedan informationen som jag har fått Madeleine Olsson spelade sig som doktor fejk och lämnade föraktande information till Gustav Norin och Mirza ceric som kan tgolkas föraktande och kränkande,,,  december 2018 ringde mirza och Gustav norin  dem var med Madeleine Olsson doktor fejk föraktade mig det finns ljud inspelade dirket via mobilen..  Just nu Madeleine Olsson har straffat mig i tre år under tre år fick inte gå med jobb och utvecklingsgarantin  fick inte utbildning  fick även inte något jobb, enligt lagen jag har rätt att kräva skadestånd under tre år prioden borde min socialsekreterare Madeleine Olsson betalas.. under socialbidragen hon försökte att göra saker och ting och alla e-post kontakter är sparades och kan ge ut till journalisterna
Hej  Marwa Faour, jag kontaktade dig tidigare ville ha förklaringar varför och ni skickade mig till portalen?
men fick aldrig svar  om du kan ta en titt på första pappret som ni skickade till mig det står att jag har rätt att  titta vilken profiler ni har  gjort om mig och vad ni har skrivit då om ni svarar inte då vi har uppfattning om dig och dem som ligger bakom kränkande särbehandlingar.
Därför att jag tolkar som kränkande särbehandlingar . vid behov
vi kan polisanmälas
med vänliga hälsningar


Marwa Faour <marwa.faour@malmo.se>
Fri, 16 Mar 2018, 12:46
to me

Hej Samuel,



Jag har försökt nå dig för att meddela dig att i samråd med din socialsekreterare avaktualiseras du från arbets marknadsavdelningen.

Vid frågor är du välkommen att kontakta din socialsekreterare.



Hälsningar



Marwa Faour

Arbets marknadssekreterare



MALMÖ STAD

Arbetsmarknads- och Socialförvaltningen

Arbets marknadsavdelningen

Kartläggnings- och vägledningsenheten

Nobelvägen 66

205 80 Malmö

Mob: 0732-31844

Marwa.faour@malmo.se
Marwa Faour är från Palestinav  och är en islamist  har nära åsikt precis som hamas  hon kan vara en av nära medlemmar till hamas...
Den 2017.08.17 klockan 13:00 jag träffade Ulrika Stenberg, Hannel Landen med tre kvinnor till det finns video om dem försöker att på hitta via sina sjuka fantasier då jag kan publiceras filmen här ... Dem avstängde mig utan att jag skulle neka för praktik, plats, eller kurs jag fyllde precis deras krav ändå dem avstängt mig och skriv samuel har inte ändrat sin åsikt från denna tiden kom till Sverige,
Samuel Ku <samuel.ku35@gmail.com>
Sat, 10 Dec 2016, 22:39
to Ulrika

Jag önskar dig  en fin  god jul.
Jag lämnade in pappret den 2016.12.07  till Jobbmalmö i Cypressvägen 18  , jag själv åkte med bussen och lämnade anställnings  pappret till dem ,
med vänlig hälsningar


Ulrika Stenberg <ulrika.m.stenberg@arbetsformedlingen.se>
Tue, 13 Dec 2016, 08:18
to me

Hej Samuel!

Vad bra. Jag har fått besked av dem att vi behöver avvakta med planeringen hos dem till nästa år.


Med vänlig hälsning

Ulrika Stenberg

Arbetsförmedlare

Arbetsförmedlingen | Kungsgatan 6

Postadress: Box 6009, 20011 Malmö

Telefon: 010-4886543 | Fax: | Växel: 0771-60 00 00

E-post: ulrika.m.stenberg@arbetsformedlingen.se

www.arbetsformedlingen.se | www.facebook.com/arbetsformedlingen
Hej och gott fortsättningar

Just nu jag har varit arbetslösa i 10 år i Sverige.

Jag söker varje år mer än 1000 jobb utan resultat, jag har sökt vilket jobb som helst, men fick inte något arbete.

Är det mitt huvudet färg som orsaker? 10%

Är det mitt efternamn som är hinder ? 20%

Är det min nationalitet som hinder? 30%

Är det någon person inom myndigheten som hindrar  mig för att få ett arbete 100%

Jag är en person som är redo för att  ta emot vilket jobb som helst också starkt och friskt  båda psykiskt och fysiska, men tyvärr i  det moderna och demokratiska samhälle vi får inte något arbete, tidigare jag bodde i Irak under Saddam hussien tiden  aldrig varit någon gån arbetslösa alltid hade jobb när bodde i Irak alla kallade Saddams regim för  en diktaturiska regim ja han var det, men man blev inte så långt arbetslösa som händer idag i Sverige.

Jag har varit jätte länge i Sverige har jobbat ett tag via Skövde kommun  från 2002.11.01 till 31.12.2007 från denna datum tills idag som är 2017.1.05 varit arbetslösa ca 10 år arbetslösa har testat många sätt för att få ett arbete men fick aldrig, vem kan ligga bakom detta svårigheten det vet väl jag mer än annan skulle tänka om eller hitta något påhittningar.

Jag fick ett brev från min handläggare  före månade och skrivit under sedan skickat till jobb malmö för anstälning, men fick inte något svar ännu. Det finns ju kopia av pappret.

Med vänlig hälsningar samuel

0729403747

2017.01.95

Denna skrivelse fortsätter vidare med mer information
Madeleine Olsson många gånger har lovat så att skriva in mig på jobb malmö det finns isnpelade direkt telefon samtalet, men ar inte hänt ,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar