måndag 30 september 2019

Jag behöver ett arbete det som man misstänker kanske man har inte arbetstillstånd i detta landet



Jag behöver ett arbete det som man misstänker kanske man har inte arbetstillstånd i detta landet, på grund av det samarbete mellan mullorna och en del av svenska politiker.
Jag har nästan varit arbetslös i 15 år utan att någonting skulle förändras,
Slutet av 2016 och början av 2017  skrev under anställnings papper till malmö stad, men min handläggare Madeleine Olsson med Hannele Landen stoppade ,,, det finns bevismaterial om detta..
Den 2017.08.17; 13:00 arbetsförmedlingen kallade mig till en möte med fyra fejk feminister man kan säga ayatollah fejk feminister ... Jag har berättat tidigare vad dem ar sagt även det finns video inspelade kan dyka upp snart 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar