söndag 8 september 2019

Iranska regimens tjänstemän gömmer sig bakom murarna på arbetsförmedlingskontoret och socialkontoret



Iranska regimens tjänstemän gömmer sig bakom murarna på arbetsförmedlingskontoret och socialkontoret.
och dem ayatollahs agenter försöker så att skaffa problem för iranska politiska aktivister i Sverige .
Tyvärr politikerna och en del av svenskarna låter dem iranska agenter göra vad dem vill.
Dem på arbetsförmedlingen och soc kontoret har stängt mig från alla jobb rättigheter på grund av att jag har inte ändra mina åsikter eller vill inte tystna ned som dem vill... Jag har barn och familjen så dem skulle behandla mig så illa vet faktiskt inte varför, men tyvärr isis krigare och isis terrorister är fritt i Malmö..
Jag gick till arbetsförmedlingen den 201908.04 klockan 12:15 pratade med en arbetsförmedlare hon gav mig ett papper för att lämna till Malmöstad då när jag åkte till Malmöstad då kom min handläggare med en kvinna som hade vit islamiska hijab efter mig då en kvinna på sosen kunde skicka deras film till mig dagen efter fått en bild med en liten kort film.. dem kom till Malmöstad samma dag som jag har fått ett brev från arbetsförmedlingen då dem befann sig på Malmö stad klockan 13:2 minuter över ett..
Madeleine Olsson är iranska representant för iranska revolutionsgarde i Malmö 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar