lördag 20 april 2024

Många socialsekreterare ljuger och tycker om att ge alltid felaktiga information till folk, Vi har bett dem vara ärliga mot oss inte ljuga,

 

#socialtjänsten_och_halo_effekt

Många socialsekreterare ljuger och tycker om att  ge alltid felaktiga information till folk, Vi har bett dem vara ärliga mot oss inte ljuga för oss. 


Så dem kan skriva att dem kan inte hjälpa till och personen enligt lagen har inte rätt att ansökanför ekonomiskt hjälp, så man kan vara tacksamma, men dem skriver ni har rätt att ansöka om hjälp sedan skriver om din inkassor krav har inte varit hos kronofogden vi kan inte hjälpa till, vi kan bara hjälpa till när man har hämnat hos kronofogden, så sade socialsekreterare i ett brev som skickade  fredagen den 2024.04.19  i brevet förklarade det spelar ingen roll om ni har låg inkomst enligt kap lag på hittade.

I brevet dem förklarade  indriekt att  vi har inte rätt att ansöka om ekonomiskt hjälp, vi har bett dem för att dem skulle säga ärliga att vi har inte rätt till att söka för hjälp. Så hezbollahs medlemmar som är socialsekreterare sade i fredags att  vi har inte rätt att söka om ekonomiskt hjälp, men försökte så att dölja verkligheten.

👇👇👇

Medlemmar av libanesiska Hizbollah-terrorister har blivit anställda på den svenska regeringens socialavdelning i Malmö

socialtjänstens brev 19 april

Socialtjänsten är olika människor, det beror på vilken typ av människorna som bli din ahndläggare och vill göra så dumma saker mot dig.

Jag pratade med honom tisdagen den 2024.04.16 april och har bett honom att vara ärliga, om jag har inte rätt att ansöka om ekonomiskt hjälp, då dem skriver saker och gör helt annat saker 

överklagande finns bild som skickade till förvaltningsrätten  med  rätt datum

2024.03.13  och den 2024.03.25 mars. 14  april skickade vi överklagande om det finns bild foto med pdf som skickades till förvaltningsrätten.

Den psykologiska tortyren av de flyktingar som kom från Mellanöstern av några av de flyktingar som också är från Mellanöstern.













Socilatjänsten speciellt socialtjänsten öster i malmö är en rasist kontor 
Socialtjänsten i malmö är en kriminell organisation  dem anställer hezbollahs medlemmar, även hams medlemmar. 

2024-04-18

 

Jag ringer förvaltningsrätten avseende begärd komplettering

Jag ringer förvaltningsrätten gällande begärd komplettering. De har blandannat bett om komplettering av det överklagade beslutet från 240314. Jag uppger att inget beslut har tagits den 14 mars utan att ett beslut har tagits den 13 mars och att överklagan inkommit den 14 april, jag ber om förtydligande gällande vad som ska lämnas in. Förvaltningsrätten uppger att det blivit otydligt i brevet men att det är beslutet tagit den 13 mars som kompletteringen gäller. Jag tackar för förtydligandet. 

240418 , Frida

👇👇👇👇👇

titta hur ljuger dem, absolut inte ärliga mot folk,  han ringde mig den 16 april och har bett honom för att vara ärliga mot mig och såga till om jag har inte rätt att söka om ekonomiskt hjlp, även har diskuterat med honom om hyransvarning från inkasso,  så han skrivit så sedan igår efter att jag pratade med en kvionna som kalla föregygande för skulden, då  efter en timme hon gjorde avslag. 

👇👇👇👇

Han sa jag är utan deras riktlijnen betyder att jag har inte rättighet att ansöka om hjälp bör jag  återkallas alla underskrifter och även be advokaten att be dem inte lägga sig i mitt perivat liv. 

2024-04-16

 

Ringer Samuel, läs nedan

Säger till Samuel att vi ringer då han lämnat röstmeddelande.

Samuel säger att vi han har råkat ut för psykisk tortyr av oss för han har kritiserat oss. Säger att det finns 8450 personer som råkat ut för samma ska som honom. Han säger att detta kommer från regeringen. Han uppmanar mig till att läsa om det på nätet. Det var hackers som fick fram denna information. 

Han säger att han har bevis på att Gordana och 3 andra, totalt 4 personer har sagt att han inte kommer få ett enda öre av oss.

 

Han säger att vi borde vara ärliga och säga att han aldrig kommer få hjälp av oss, då hade han respekterat oss mer, när vi gör så blir det brist i respekt. Han tipsar oss om att vara mer ärliga. 

Jag säger till Samuel att det är tråkigt att han känner så om oss och det är inget vi vill. Vi vill att han ska känna en tillit till oss och kunna bygga upp en tillit. Jag säger att han i sina röstmeddelanden sagt att samtycke är inget krav. och det stämmer. Det är aldrig något krav att han måste lämna samtycke. Det är upp till honom att göra som han vill och han har alltid en fri vilja. Vi beskriver bara vad vi behöver för att kunna utreda vidare. Jag förklarar att vi utreder en hyresskuld och behöver då prata med inkassobolag och hyresvärd för att se hur långt gången skulden är och varit i processen man ligger.

 

Samuel säger han vet detta och han vet att han inte måste skriva under då det är utanför lagen och begära samtycke.

 

Samuel säger att vi spelar ett rollspel med honom. Han säger att han har samlat alla bevis han behöver och kommer visa allt detta till kalla fakta. Det är systematisk rasism och tortyr vi utsätter honom för. Samuel säger att kommer vända sig till EU för diskriminering och begära skadestånd. Han kommer via sin advokat släppa allt detta på fredag om vi inte hjälper honom fram tills fredag. Han säger vidare att vi kan säga att vi aldrig kommer hjälpa honom så kommer han röra sig vidare men om ska vara fega så kommer han vänta till fredag. Om inget händer så kommer han kontakta alla och slappa allt han har.

 

Jag svarar Samuel att besluten han fått och journalanteckningarna äger han och han får lov och släppa allt om han vill. Jag säger till Samuel. Jag säger att han äger sina känslor och det han tycker också. Vi tycker ännu en gång att är tråkigt att han känner så om oss då vill han ska känna tillit till oss och om det finns något vi kan göra för att förändra det utifrån våra riktlinjer så får han säga hur vi kan göra det. Samuel säger att han inte tycker illa om oss utan han tycker mest att vi inte är ärliga. 

 

Samuel säger att Socialtjänst Öster är anledningen till att han inte har arbete. 

 

På fredag kommer han släppa ut allt. Då kommer han också sluta helt med socialtjänsten. 

 

Samuel säger något om Ayatollah i Iran och en Mehdi Mosawi som är shia som jag inte uppfattar riktigt trots flera försök att fråga vad han menar. 

 

Samuel säger att vi polisanmält honom flera gånger under 2022 och att Gordana har gjort det. 

 

Han säger att Malmö är rasistisk Jag frågar om det han tycker det. Han svarar att är det vad han blivit tillsagd av olika personer. 


Jag frågar Samuel vad jag kan göra för honom här och nu. Samuel säger att vi inte kommer hjälpa honom. Jag svarar att vi försöker hjälp honom utifrån våra riktlinjer. Samuel säger något mer om samtycke eller annat som jag inte uppfattar.

Jag frågar Samuel igen vad jag kan göra för honom nu.
Samuel säger ingenting men att han kommer ta sina beslut och gå till EU. Han kommer anmäla oss från 2019 till nu. 

240416 Dawood, Ali

👇👇👇👇👇👇👇👇

Kompletteringsbrev Du har 12 april 2024  lämnat in en ansökan om ekonomiskt bistånd till hyra för maj 2024 enligt hyresavi med förfallodatum 28 april 2024. Din ansökan är inte fullständig och behöver kompletteras med följande handlingar: Ekonomisk översikt/kontoöversikt som visar hur många konton du har hos din bank. Du kan själv skriva ut detta från din internetbank. Kontoutdrag två månader tillbaka från och med utskrivningsdatum. Du kan själv skriva ut detta från din internetbank. Underlag på din frus inkomster och utgifter Underlag som styrker eventuella hinder hos din fru att hjälpa dig ekonomiskt Du behöver lämna in alla handlingar senast 24 april 2024. Om du inte lämnar in alla handlingar kan din ansökan komma att avslås enligt 4 kap 1 § socialtjänstlagen då beslutsunderlaget är otillräckligt. I tjänsten 240417, Ali Dawood för Riyam El­Moussaoui Socialsekreterare MALMÖ STAD Arbetsmarknads­ och socialförvaltningen Avdelning ekonomiskt bistånd och boende Enhet ekonomiskt bistånd och boende, Öster

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Hej  Gordana tack får ditt svar via e-tjänsten


Jag skriver till er angående svaret som ni lämnade via e-tjänsten .


Fram och först  vet jag precis vad jag talar om .


Jag är inte gränslös, Jag vet vad jag pratar om.


Hur ni som socialtjänsten har en organisation vi har en organisation  som finns i hela Europa  vi  vet också vem har kontakter med ayatollah och vem är ayatollahs anhängare  vi ibland gå och kontrollera hussein eye  vi vet vem ligger bakom hussein eye i Sverige speciellt i skåne och malmö.


Jag sökte hjälp  så lämnade alla informationen  sedan ni krävde en sak till om min fru  som vi inte har kontakt med varandra, hon  bor ju  i ett fattigt land. 


 Jag lovar om jag skulle fixa fram underlag om min fru  från Armeniska myndigheten, ni kommer på hittas en sak till  och kräver mer. Vi känner till.


Jag sökte hjälp som jag har sagt tidigare spela ingen spel mot folk säg till ni har inte rätt att söka hjälp då man går genom advokaterna skriver till  er och förklarar  även man tackar, så är inte måste ni är en myndighet och vill inte hjälpa människan, så ni har rätt att säga så då man vänder sig till en annan myndigheter eller man vänder sig till EU kommissionen och be om hjälp att man söka asyl i ett annat land.


Jag vet socialsekreterare  ligger bakom  minskningar av min ersättningar, jag  säger ingenting just nu, vi har fått bevis. Alla brev med undertecknade finns hos min kusin.


Jag har utbildning, har även erfarenheter,  känner direkt människor, det ska vara direkt kontakter eller  brev växlar,  telefonsamtalet, man säger helt annat via telefonen, men skriver helt annat.


 Det som jag har berättat om  en person som hade jobb genom en annan myndigheten  som kan bli vittne för EU domstolen.


Ni pratade om hotfulla, visste ni inte polisen kan avlyssna samtalet, visste ni inte  alla telefon samtalet inspelades och publicerades,  visste ni inte alla brev som jag skickade eller skickar till er publiceras?


Det som skaffar alltid trovärdigheten mellan en myndighet och vanliga människor det är härligheter, så jag har sett saker från visa personalen via socialtjänsten faktiskt tappade helt  att tro på er, jag vet det finns väldigt goda människor genom socialen, men tyvärr  jag hade inte chans att bli bemötas av dem trevliga och ärliga människor.


Vet ni vad som minskar människors trovärdigheten att man ljuga  och säga dubbel saker som är inte sant, ändra och beskriva  helt fel vad andra har sagt.


så jag vet inte regeringen  säger er att  ni ska göra så eller socialtjänsten är en organisation som har direkt relationer med de länderna som personen kommer i från , kanske ni  får pengar för att på pressa personen,  En iranska former agent som bor just nu bor han  i israel  avslöjade denna relationen oh finns redan via sociala medier  via flera  hemsidor på olika språket.


   socialtjänsten inte  alla socialtjänsten, en del,  några ligger bakom   min jobb hinder    under 2023  även  lite tillbaka  början av 2016  april 2017 , brevet finns  redan  som personen skickade till malmö stad  även vi kunde ta brevet  som socialsekreterare  skickade till jula 2017  som krävde att arbetsgivare skulle spruta sjuka  rykte mot mig   herry den  Amerikanske  mannen avslöjades ,  sedan  fått har fått 2   brev  via hjälp av en trevlig unga tjej som praktiserade på platsen.


Ni skrev att ni polisanmälde mig flera gånger under år 2022 det verkar att dem som polisanmälde inte friska, därför att allt som jag pratade med er  inspelades.  Allt som jag pratar med er inspelas  via telefon , om jag skulle skicka brev sparas  som pdf därför att jag känner till, Så en av polisanmälan handlade om min son som lämnade Sverige. Jag vill inte gå in just nu, men boken som jag har skrivit jag och den svenska socialtjänsten finns allt om er och bemötande.


Polisanmälan  handlade om mitt barn  det finns mer bevis materialet kan  faktiskt begära en tv kanal för att gå och göra intervju med min kusin så att han kan  visa videorna  vad som hände via förskolan, sedan barnens mamma var väl utbildades  socionom utbildades ,, år 2022 min fru själv frivillig lämnade Sverige  och sökte Tyska pass sedan hon med barnen har fått 6 månade  tillfälligt pass då när ni skrivit till  tyskland mot min fru hon  gick till migrationsverket i tyskland och sa  skulle söka pass då dem sa ni ska bli utvisas till Turkiet, sommaren 2023 dem blev utvisade till turkiet , jag har sagt om hon vill kan åka till Sverige och söka pass här, hon sa vill inte ska aldrig komma till Europa hon åkte till Armenien och bor där.


År 2022 finns alla samtalet som hade mer er redan på sociala medier  video röst allt både möte och telefonsamtalet,  samtidigt skickade ett brev till er publicerades dirket.


Som jag vet en person med islamiska  tro religiösa som jobbade där och ringde till mig sa om hon skulle inte se på sina ögon kan inte tro, då jag skrev om Sigmund Freud som träffade en  kvinnliga präst och berättade en sak, men prästen trodde inte sedan freud skrattade och hade sagt hur ni tror på en religion som finns inte någon bevis om, eller kan ni ge adressen var ligger paradisen som ni talar om. Då  socialsekreterare  orosanmälan min son, redan finns på sociala medier denna skrivelse och har mer än 2 miljoner och 170000 personer har sett.


Jag vill bara förklara för er att  tror att vi vet inte om vad som någon gör vilken nätverk som hindrar folk att få et arbete.


Vi tycker att vi är gäster ni är svenska,


Så jag bara ville söka hjälp jag snart kommer att förlora min lägenhet om ni vill inte eller går inte säga direkt  till mig så slås inte tiden tänk på en annan väg,   jag  får inte hjälp  från er det vet jag.


Med vänliga hälsningar Samuel


Vi kommer alla brevet lägger upp på vår grupp bloggen så ni kan läsa hoppas att ni missförstår inte vad vi skriver 


👇👇👇

lögn lögn

2024-04-24

 

Mejlkontakt med Samuel gällande gårdagens röstmeddelanden

Samuel skriver:

Hej Frida tack för förklaringen.

men jag tror inte det är sant.

jag anser helt lögnare.

ni kan säga till att man har inte rättigheter   bättre att ni gör så, ni kunde inte utreda i närmare 70 dagar det betyder att ni dröja tiden

 

Jag svarar:

Hej Samuel!

Riyam är inte i tjänst idag och därför besvaras hennes mejl av oss kollegor.

 

Tråkigt att du känner så, om du har några frågor gällande din senaste ansökan hör gärna av dig.

Med vänlig hälsning

 

240424 Dawood, Ali

👇👇👇👇👇👇👇

Vi har skrivit om tidigare varför socialtjänsten tar barn från familjen i Sverige speciellt utländska familjer, socialtjänsten  jobbar med internantionella barnhandelsmaffian.

varje socialsekrterare skulle orosanmäla mot en familj hon, han kan få melln 20000 till 25000 kronor eller 1890  till 2300 euro..Varför socialtjänsten tar barn från utländska familjer?

Dem spelar mycket roll för att kunna påpeka familjen som ett hot mot barn en via religionen en annan dag via att pappa eller mamma kriminella så dem på hitta massor lögnare saker så att kunna plocka barnen från familjen, sedan säljar dem barnen till de internationella barnhandelsmaffian..Socialtjänsten och deras affärs via barnhandels.

varje socialsekreterare kan äga en villa var kommer i från pengarna?

varje drop av barnens adrenochrome kostar mellan 1 eller 2  miljon kronor och tre barn kan ge en villa till socialsekreterare... Adrenochromes från barnens kropp en del från barnens blod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar