onsdag 18 september 2019

En rävspel till från dem nazisterna och rasisterna



En rävspel till från dem nazisterna och rasisterna 

Madeleine Olsson försöker så att använda lag och regler för sina dåliga skulder 


Efter att jag försökte göra en möte med Madeleine Olssons chef det finns väl filmen en tjej och en man med arabiska bakgrunder försökte stoppa att chefen skulle inte ta upp möte med mig... Idag fick veta socialtjänsten  det är ett rävspel från Madeleine Olsson och andra som har antisemitiska åsikter ,,, Dem  gjorde det för att lura folket anställde en person som ibland deltar i protester med iranska organisationen mojahedin ,, personen en dag jobbade inte tidigare med den organisationen hon kanske gör så,,, det finns mer information vi måste undersöka,,,, Den tycker att hon är en hög person inom den iranska organisationen,,,,,  hon kanske berättade för dem så att hon en av  iranska organisation mojahedin khalgh  viktiga medlemmar, men i principen det är hon inte. Därför att dem vet jag redan jobbade med den organisationen när bodde jag i Irak .

Kvinnan har sett några gånger kallas sig iranska organisationen mojahedins anhängare, men i principen hon är inte det finns mer misstänksamma. Jag ska snart publiceras alla samtalet som jag hade med dem som jobbar på socialtjänsten och jag hade möte med dem.. speciellt Madeleine Olsson som trampade på sin  samvete och attackerade med ord framför mitt barnens ögonen 
Hej Madeleine Olsson..
Jag ringde till dig flera gånger och du lovade mig så att skriva mig hos jobb malmö, men du har aldrig gjort det finns röst inspelades. snart du kan se och höra på mina bloger..
Du här omdagerna lovade mig så att göra en möte mellan mig, dig och jobb malmö personalen, men det gjorde du inte?
Jag lämnade till dig ett papper du vet mina tander är dåliga och du har sett bilderna har du inte skickat beslutet för att jag bli av med tanvärk,, Du jag vaccinerade mig barn och barnens mamma det står i hela Sverige skåne speciellt malmö området är en riskzon, men ni gjorde själv beslut att vi får inte pengar får det,, Vi lämnade medicinerna som köpte för sams mamma med recept du tog beslut vi ska inte få, men jag har film många andra lämnar kvitto för mediciner för pengar, Det som är konstiga det var du själv doctor fake gam play  stoppade mig så att få jobb inom malmö stad slutet av 2016 oc början av 2017 det finns e-post adress från arbetsförmedlare som berättade för mig.

Jag ska polis anmäla dig snart 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar