fredag 13 september 2019

När man kunna göra en djupt undersökningar tiderna avslöjar.


När  man kunna göra en djupt undersökningar tiderna avslöjar.
Idag i Sverige dem som har extrema åsikter och lyckade ta sig in i den svenska goda myndigheter, utnyttjas invandrare mot invandrare båda via socialtjänsten och arbetsförmedlingen har sett och under 3 år undersökningar via olika sätter kunde få mer informationer vad dem  som  har rasistiska eller nazistiska  ideer och lyckade ta sig in myndigheterna så gör dem så lätt använder lag och regler för sina skulder.
Jag fick gå på jobbmalmö slutet av 2017 hade barn hemma en vecka var där sedan dem skickade mig på fel sätt till en plats dem som jobbar där tyckte dem som skickade mig hade fel uppfattning om mig.
Den 2018.03.16 dem Madeleine Olsson nmr och Marwa faour den islamistiska hamas medlemmar avslutade  mig från jobb malmö utan att meddela mig  och  förklara för mig varför gjorde dem det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar