tisdag 7 maj 2019

Jag kan inte att 100% koppla dem i hop, men jag säger sannolikt, kan kopplas ihop



Jag kan inte att 100% koppla dem i hop, men jag säger sannolikt, kan kopplas ihop på ett sätt som tidigare.
händelser.  kvinnan är kort och bär glasögon. Händelse datum 2019.05.06 klockan 11:50 eller 45 men i filmen visas att kvinna var inte brevbärare, men hon fick kontrollera alla brevet som brevbärare hade på sin cykel
Efter att min livs vän såg personen då skickade ett sms och försökte att vi ska glömma vad vi har sett.
Igår klockan 11:50 min livs vän kom från skolan då såg en brevbärare delar brev såg en konstiga saker till så det var en kvinna med glasögon letade efter brev så hon lämnade ett brev till min livs vän och stack därifrån. Då min livs vän kunde smygfilma personen då hon är från Malmöstad, då efter bara ett och halvt timme sedan fick ett sms då vi uppfattade, Jag har jobbat väl många år anti terrorister jag har väl kunskaper hur skulle policy analyseras händelse.
Så smygfilmen ger väl resultaten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar