torsdag 16 maj 2019

personen själv psykopat med sina tatueringar ska jobba på psykiateri





personen själv psykopat med sina tatueringar ska jobba på psykiateri jag har väl utbildning via denna kunskaper det dem som är psykologer mer läser och försöker att göra det bästa teorier för att utvecklas samhället och hjälpa människor så att hitta sina vägar för att komma in i samhället.. Utseende på personen var helt knäppast och ser ut som kriminella. Jag har väl två viktiga kunskaper inom psykologi, psykoanalyser, och kroppsspråket, kroppsspråket lärde mig av herr allan paese som är grundare till kroppsspråks kunskaper, och psykoanalytiker har lärt mig av herr Sigmund freud den bästa psykologen från österrike, även Karen hornay från tyskland, anna frueds och magareta från usa ,, också från erich fromm.. Och jag har själv flera teorier om psykologi på persiska, engelska och nu jag håller på med svenska en av mina teorier handlar om iranska folket ,,,
mina teorier på persiska och engelska 
http://rwku3.blogspot.com/
om någon vill läsa denna läsvärd boken så klicka på länken.
https://e-edu.nbu.bg/…/Allan_and_Barbara_Pease_-_Body_Langu…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar