lördag 25 maj 2019

Finns det några likheter mellan Sara i videon här och Greta Thunberg?



Finns det några likheter mellan Sara i videon här och Greta Thunberg?
Så länge man inte kan skoja om religion är samhället sjukt ... Jag tror hon kan inte skilja mellan myndigheten och personligheten om en person inom myndigheten är dålig det betyder inte att hela svenska myndigheten är dåliga, borde hon skiljas mellan myndigheten och personen som varit elaka mot henne.
När en ung tjej bli drabbades av såna saker man kan ju undersöka hur många liknande människor finns idag i Sverige jag kan tänka mig det finns väl flera människor som har samma situationen.
Det är sorgligt att en ung människa drabbas av sådana kval. Det finns definitivt likheter mellan Sara och Greta. Det är kanske ännu sorgligare att Greta drar med sig så många proselyter på så vaga grunder. Tror inte Sara attraherar särskilt många unga att börja leva som muslimska "nunnor".... jag hoppas i alla fall att det inte inspirerar flickor att ta efter dessa radikala livsmönster ...jag hoppas också att det inte får fäste och utbredning i vårt land ...
Jag som har erfarenheter i Sverige svenskarna har väl mycket respekt för islam, jag har bott här jobbat praktiserat med muslimerna dem hade mer rättigheter än andra,, på arbetsplatsen en kille skojade med en person som hette sultan hade lunch tids bön då dagen efter kom två personer från arbetsförmedlingen och sparkade Törbjörn från jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar