onsdag 22 maj 2019

Bästa arbetsförmedlingens personalen som jag träffade dem det var Skövdes arbetsförmedlingen


Bästa arbetsförmedlingens personalen som jag träffade dem det var Skövdes arbetsförmedlingen.
Dem som jobbade på Skövde arbetsförmedlingen var goda och ärliga människor. Jag väl tacksam den kvinnan som hjälpte mig så att fick jobb via Skövde kommun med hjälp av Alizabeth som var moderat. Man kan inte beklaga hela arbetsförmedlingen, men jag har väl dåliga erfarenheter från  båda  karlstads arbetsförmedlingen och Skåne malmö.. det är bara dåliga  handläggare som lämnar felaktiga och  lögnaktiga informationen till deras chefen mot personen så när dem dåliga handläggarna kunde övertygas sina chefer mot arbetssökande då dem köra sina planer, en del det är svenska politiker som samarbetar med iranska regimen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar