onsdag 22 maj 2019

en misstänksam kvinna fotograferade vårt adress och vårt namn


en misstänksam kvinna fotograferade vårt adress och vårt namn
korta hår med grå och hade en silver färg jacka på sig , som visas i filmen hon är mellan 169 och 170 cm lång lite kraftig lagom.
Idag mellan klockan 16:45 och 17;15 en av mina granne fotograferade en kvinna som fotograferade en kvinna som var på området och tittade noggrant på adresserna sedan tog hon foto på namnlistan som fanns på dörren det finns redan på filmen som en granne filmade henne noggrant vad gjorde hon.

idag 2019.05.22 vi var inte hemma gick ut med barnen då när kom hem en av mina granne lämnade en liten film som finns en kvinna mellan 56 och 60 års ålder som min granne har berättat var misstänksam och kontrollerade adresserna samtidigt fotograferade namn på dörren då min granne kunde filma personen filmen finns redan på min sidan som bra medlemmarna kan se,, Sedan när jag kom med barnen såg henne hon kan vara turkiska, eller svenska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar