onsdag 22 maj 2019

Saleh och ali dem två personen som jag kunde identifieras dem som iranska agenter som jobbar på arbetförmedlingen i karlstad



Saleh och ali dem två personen som jag kunde identifieras dem som iranska agenter som jobbar på arbetförmedlingen i karlstad
Enligt uppgifter som erhållits av den iranska oppositionens anti-terrorist grupp  avslöjades så att 3    medlemmar i den iranska terroristiska revolutionsgarde  Quds styrkor arbetar   på Karlstads arbetsförmedlingenskontor. Den informationen fick vi av iranska oppositions medlemmar som jobbar anti terror i EU.
Därför att dem gjorde så sjuka saker mot mig i 2013 när jag skulle bli anställas på denna företagen som jag praktiserade hos dem då en kvinna som hette mona hon jobbade som kontakt person mellan af och förretaget, då en källa avslöjade att det var hon som krävde Bengt att inte anställa mig,, även jag har väl mycket bra filmer och video inspelade kan i framtiden publiceras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar