tisdag 30 april 2019

Jag misstänker mina handläggare via sos och arbetsförmedlingen som har direkt kontakter med iranska agenter




Jag misstänker mina handläggare via sos och arbetsförmedlingen som har direkt kontakter med iranska agenter
Mina handläggare inom sos och abfs beteende ger väl resultaten så att dem har väl kontakt med iranska agenter som bor i Sverige. kanske någon fråga mig varför jag tycker så?  därför att dem använder metoder som iranska regimen använder  mot oppositions medlemmar, när man har kontakt med dem så dem försöker att tvinga människor att  göra vad dem vill, även när vi som är politiska aktivister i Sverige får samma bemötande av våra handläggare via dem myndigheterna.
Dem gjorde saker och ting mot mig 2017.08.17 klockan 13:00 jag har video, även jag träffade en av mina handläggare 2016 två kvinnor föraktade mig framför mitt barn, jag sa ingenting bara ar sagt ni har inte denna kunskaper ni för inte förakta människor, för att man är aktivister.  ni kan snart lyssna på videon som jag kunde inspelas den tiden.  idag första maj på kvällen alla e-post kommunikationen som hade med min sos handläggare publiceras med hennes namn vad hon har gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar