tisdag 30 april 2019

Jag har respekt för svenska goda folket, jag vet det finns många svenska är arga på det svenska dåliga arbetsmarknads politiska.



Jag har respekt för svenska goda folket, jag vet det finns många svenska är arga på det svenska dåliga arbetsmarknads politiska.
Jag söker jobb varje månade mellan 25 och 45 arbete utan någon positiv svar har  utvecklat mitt cv på bästa sätt, jag har väl bra arbetslivserfarenheter, men tyvärr på grund av att mina politiska aktivister och det samarbeten mellan svenska politiker speciellt den svenska fejk feminister och iranska religiösa diktatoriska regimen, det finns personen inom sos och arbetsförmedlingen som har anknytningar till den iranska regimen direkt eller indirekta spelar väl mycket roll mot mig personligen, saleh m är känt att han bor i värmland  i Sverige och jobbar inom arbetsförmedlingen är en aktiv medlem med den iranska regimens terrorstämplade revolutionsgarde hans chef i iran heter Haji mozafar bor i kermanshah.  Kanske många fråga mig varför spelar in när jag pratar med myndigheternas personalen det är väl en lång berättelse behöver så att förklara, när man bli kränkande när man för kränkande bemötande av sådana personalen, då man har inget annat val än så inspela för att använda som bevismaterial.
Arbetsförmedlingen med sosen avstängt mig från jobb och utvecklingsgarantin år 2017.08.17 tills idag. jag misstänker mest min handläggare på sosen som tidigare jag kände hennes familjen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar