söndag 28 april 2019

Den 2017.08.17. klockan 13:00 hade möte med ayatollahs älskare i malmö


Den 2017.08.17. klockan 13:00 hade möte med ayatollahs älskare i malmö
Dem ayatollahs vänners fejk feminister skickade ett meddelande med kvinnliga och feministiska färg som kallade påminnelse att jag har tid hos dem, jag visste vad ska dem göra  mot mig  därför fick information om att dem ayatollahs älskarinna  hade plan så att avstänga mig från jobb och utvecklingsgarantin.
En iranska revolutionsgarde qudes styrkor medlem med afghanska bakgrunder är kände som jobbar inom socialen.
också den äldre nazistiska kvinna som kom som planerings arbete inom andra myndigheten..
En annan sak  till en turkiska man jobbar inom arbetsförmedlingen han gör allt mot folk med kurdiska bakgrunder som information  vi har fått från andra turkiska folk som bor i malmö dem berättade att mannen som jobbar på arbetsförmedlingen med två tjejer till är helt fascistiska  och dem är emot folk med kurdiska bakgrunder, mannen kontaktade Najmadin och Najmadin är en av Erdogans trogna man i malmö  då dem fick information om mig via en man som jobbade på samma plats som jag praktiserade  tidigare, att jag hade åsikter emot erdogans politiska  omkring kurdiska folket. Då en annan kvinna som har iranska bakgrunder jobbade inom arbetsförmedlingen också meddelade iranska regimen att jag tidigare jobbade med iranska organisationen och jag bär samma åsikter mot iranska regimen har inte ändrat mig från tiden som jag kom till Sverige om iranska regimen. En Palestina man som jobbar inom svenska myndigheter i Malmö är medlem med den terrorgruppen -Hamas  han såg mig några gånger när jag träffade Hannele Landen, mannen hade kontakter med iranska revolutionsgardes medlemmar i Sverige.  då dem spelade väl mycket roll mot mig,, en sak till Herr Stefan Löven besökte iran några gånger och hade väl lovat ali khamenei så att bekämpa mot iranska aktivister som bor i Sverige och kränker mot  ayatollahs personligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar