onsdag 10 april 2019

Jag tycker att IS(Daesh) är avskyvärd och jag liksom alla andra avskyr de omänskliga och terrorister men vi bör vara väldigt försiktiga med att sprida falska bilder och smutskasta andra människor!!!🤔


Jag tycker att IS(Daesh) är avskyvärd och jag liksom alla andra avskyr de omänskliga och terrorister men vi bör vara väldigt försiktiga med att sprida falska bilder och smutskasta andra människor!!!🤔
Moral och etik bör vara värdegrundade för oss människor alltid och överallt.
instämmer. det är ju inte som att den politiska verkligheten behöver pimpas direkt, i synnerhet inte då det gäller IS (och deras apologeter). vad jag förstår är det AfS som på något sätt ligger bakom detta montage och det gynnar ju inte direkt deras agenda om de har någon som helst ambition att lämna tonårsrummet och bli betraktade som en trovärdig politisk spelare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar