torsdag 19 mars 2020

Det verkar finns ett stort felaktiga inom svenska förskolors systemet, mitt barn gick på maskrosenförskola



Det verkar finns ett stort felaktiga inom svenska förskolors systemet, mitt barn gick på maskrosenförskola i Mslmö han blev tvingades så att lära sig islamiska symboler det visade sig när han ville ta upp fingrarna,  när mamma sa vi är kristna vi är inte muslimer denna symbol tillhör till  muslimerna, då barnen sa hon slå mig om jag skulle inte göra precis som hon vill.



Svenska minderåriga skolbarn blev påtvingade islam,
Från Snaphanen:

På Söderfors bruksskola i Tierp tvingade den 32-åriga läraren Ewelina Wickman minderåriga kristna barn att bekanta sig med islam. Du kan höra barnen berätta här. Anamaria Von Roteliuc skriver om sin dotter på Facebook:

Anamaria Von Roteliuc
Söderfors bruksskolan: Idag framgick det att min dotters klass hade religionkunskap
 som bestod av att
 barnen var TVUNGNA att I BREV Bekänna sin tro på islam, koranen, och delta i bön ceremoni samtidigt som böneutrop spelades i klassrummet, sedan gavs gåvor i form av kakor ämnade till Muhammed, barnen blev tvungna att färglägga mosken på ett A:4 blad.
Tjejer blev välinformerade om klädseln, ritual och vad som gäller för deras del. Min dotter o hennes vänner ville inte delta och frågade lärarna: måste man vara med på det här?’ Lärarna svarade: NI MÅSTE VARA MED, ANNARS GÖR VI DET MED ER SEPARAT UNDER RAST TIDEN.

 
Jag har just skrivit brev till den läraren och rektorn, i morgon väntar en polisanmälan.
Min dotter är helt förkrossad och gråter,
 Hon säger mamma, jag var tvungen att skriva att jag tror på allah och att jag går till mosken och vara med på bön ritualen.
Snälla Ni! 
Minns min dotter i bön✨🙏🏻
Till er alla föräldrar som har barn i samma klass: kom stå tillsammans med mig och stå upp för TRON PÅ JESUS I DETTA LAND. Sprid detta så andra föräldrar är medvetna!

Tack Gerda!
https://everykindapeople.blogspot.com/2020/03/svenska-minderariga-skolbarn-blev.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar