lördag 21 mars 2020

Är det sant det kan vara biovapen krig mellan makthavarna




Är det sant det kan vara biovapen krig mellan makthavarna .
Men iranska regimen ljuger Iranska religiösa fascistiska regimen själv är en typ av världens farligaste virus
Ja så (biovapen som sagt), var det ju några här som tvivlade på vad jag skrev tidigare ang min utbildning och kom med personangrepp och påhopp. Ni vet vilka ni är. men titta här, hoppsan hoppsan. Som jag sa tidigare, jag är utbildad, det finns inga tvivel i min bok. De som styr vårt land, och den där tok fan på Folkhälsomyndigheten är dårar med förlegad syn och bristfälliga kunskaper. Galenskap.
https://patents.google.com/patent/US10130701B2/en
https://www.newsweek.com/iran-back-china-calls-us-coronavirus-1493041?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0pCYlNqNxdsD_Ry0ueNZRC_8jUA2jo1zr75gHE13qfixjI5KjZq7yd6SY#Echobox=1584554817

Lucienne Ariolandi till Sveriges folk kräver yttrandefrihet och demokrati

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar