måndag 23 mars 2020

Idag Daneila ringde mig och lämnade ett röst meddelande så att hon kommer inte att bevilja betala till mig


Idag Daneila ringde mig och lämnade ett röst meddelande så att  hon kommer inte att bevilja betala till mig. utan att garantera en boende plats säger jag måste komma till Sverige för att hon bevilja att betala till mig, just jag vet det finns folk som bor i Danmark får varje månade sina betalningar
Just jag har inte någon boende i Sverige även jag har ingen pengar så att kunna åka tillbaka om det hennes chef som  kräver henne eller någon annan som kräver henne  hon bör skicka ett skriftliga till mig så att jag har inte något rätt i Sverige då man kan kontakta FN och söka asyl i ett annat land, Då jag har räkningar måste betalas.
 Det svårt för mig så att åka till Sverige i först and in och ut gränsen är stängt 2 jag har inte pengar så att åka till baka till Sverige, 3 Jag har inte någonstans i  Sverige för att bo i, Daniela bör garantera en  säker och ren boende åt mig så att jag skal bli tvingas att åka tillbaka 4 i principen många bor i Danmark tillfälligt, men får bidrag från Sverige om ni vill jag kan publiceras här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar