torsdag 1 augusti 2019

Vad man ska säga idag vad pågår inom svenska myndigheter??



Vad man ska säga idag vad pågår inom svenska myndigheter??
Hej. jag hoppas att allt är bra med er.



Igår var ute  skulle gå till banken.
klockan 10:44 minuter min mobil ringde från en okänd nummer,  längd vi pratade mer än 8 minuter och 23 sekunder  det finns automatiskt inspelades
Jag svarade  hej det är samuel.
Camilla, hej det är camilla , jag ringer angående din lista som sökte lägenheten är inte trovärdiga jag sökte efter några av dem jag fick inte fram via internet.
Jag; jaha jag  brukar söka via blocket annonser även söker via många andra bostads bolaget. en del av lägenheterna är från privata personer och det kallas andra hands lägenheter som folk brukar annonsera via internet speciellt blocket . se
Camilla. Ja men den var inte trovärdiga i så fall inte godkänd av mig du borde fylla hela pappret och lämna till mig du måste kopias alla sidor som du brukar söka lägenheter och skicka till mig.
Jag, ja jag gör och jag söker lägenhet varje månade och även via bopaltssyd  jag söker nästan hela tiden, men jag måste fråga dem som har samma situationer som oss om ni kräver dem samma som ni gör mot oss sedan ska skriva om via mina hemsidor.
En sak till mellan 2016 och början av 2017 skulle få anställningar hos Malmö stad, tyvärr vi fick veta min socialsekreterare stoppade mig så att få jobb, inom Malmö stad en kvinna bekräftade så att Hannele Landen och en kvinna till som ska beskrivas om hennes snart dem låtit inte mig få bli anställt hos Malmö staden.
Camilla: ja samuel jag vill inte prata med dig hejdå.
2019.07.31 ,, allt är inspelade när vi pratade inspelade alltid vi har inspelat allt som vi talade med er. När dem har gjort fel går på andra sidan och använder en annan sätt så att kriga mot människor jag vill undersöka sedan kommer dyker upp deras namn med karikatyrer
med vänliga hälsningar samuel
En förklaringen för Camilla a,, Dem lägenheterna som jag sökte och lämna till er är alla andra hands lägenhet och i andra hands lägenhet bara man skriver bostadsbolagets namn och personens telefonnummer och namn som vill hyra ut
----------------------
ibland man kallas det nyfikenhet, men ibland man tänker deras oro om bidragen  plus nyfikenhet hämnas på paranoid ställe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar