söndag 18 augusti 2019

Igår det var exakt 3 år sedan fick ett brev med falska eller fejk feministiska färgar




Igår det var exakt 3 år sedan fick ett brev med falska eller fejk feministiska färgar
Hej Samuel du har tid den 2017.08.17 klockan 13:00 glöm inte tiderna det är viktigt att du komma hit.
Jag gick samma dagen för att bemöta dem som fick krav från ayatollah så att avstänga mig från jobb och utvecklingsgarantin.
när var på väg upp en kvinna frågade kanske du har ont i någonstans du kan åka med hiss.
Jag jaha vad menar du?  jag klarar av du ska inte oroa dig för.
Då gick vi upp på arbetsförmedlingen kungsgatan 6 i Malmö.
Dem började vi är från myndigheten du kan absolut inte över klaga målet därför att det är myndigheten som bestämmer.
Jag: jaha vad menar ni?  har jag nekat någon gång till något arbete, praktikplats, eller utbildning?
Kvinnorna: nej det handlar inte om det som du pratar om. Det handlar om att myndigheten vill avstänga dig på grund av att du har inte ändrat din åsikt från denna datum som du kom till Sverige.
Det finns video som jag kunde inspelas direkt via min armbands dold kamera . allt finns redan på min video hemsidan som bara dem som vi vill så att titta på under dem 3 års tiden över 1000000 miljoner människor har sett vi ska öppna igen så att mer kunna titta på det finns text man kan själva välja på vilket språk som vill ska visa under videon.. idag fascisterna och rasisterna som använder lag och regler mot oss först använder hitlers metoder mot oss som han har använt mot judarna i tyskland.
Metoden står så först stänger av person från alla vägar så att inte kunna hitta jobb, sedan dem ska får se hur gick resultaten sedan kör en annan metod som skulle skada personen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar