tisdag 13 augusti 2019

bemötande av aggressiva personer som lider av höga komplex



bemötande av aggressiva personer som lider av höga komplex.. Det instinkter hat som påverkas personen så att vara aggressiva och skakande i kroppen liten film kunde vi dolda kameror inspelas som fick av den journalisten från gbg
Jag hade tid hos två personer igår en med väldigt höga aggressivetet personligheten  och en med väldigt normala och lugnare personligheten.  mina tolkningar om den personen som skakade huvudet och händerna och var nervös kan vara farliga för även sina barn,
 Vi diskuterade dem tycker att i långsikt kan mitt barn kan bli emot myndigheten det är deras teorier och paranoid tankande.
Jag hade frågat dem vad ni vill av mig?
Dem hade ingen svar. Jag frågade dem  varför skriver ni inte att papper så att vi vill inte Samuel skulle bo här i vårt land i så fall att göra sjuka saker mot mig dagligen?
Dem hade ingen svar för det. En av dem sa det är tråkigt att komma hit, men många här är oroliga för b... jag svarade nej ni är inte oroliga för någonting ni är oroliga för bidragen.
om ni säger så att ha rätt från mars 2016 till juni 2016 barnen var hos mig ingen frågade mig när vi sökte bidrag till barnen alla blev oroliga och spelade fejka doktor  game spel för oss.
Jag sa om ni vill hjälpa människor låt mig få ett arbete och gå tillbaka få mina rättigheter inom arbetsmarknaden ni som stoppade mig så att inte få något arbete här
Jag var med jobb och utvecklingsgarantin Hannele Landen med Madeleine stoppade mig och kallade deras straff mot mig i ordningen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar