fredag 30 augusti 2019

socialtjänsten i malmö är första orsaken till våldet i malmö


Upprop till alla Sveriges invånare om en icke-tyst minut mot våldet. Att spridas.
socialtjänsten i malmö är första orsaken till våldet i malmö , det finns folk som lider av olika sjukdomar som försöker så att på pressa vanliga människor, ingen jobb socialtjänsten lägger sig djupt i arbetsmarknaden  och stoppa folket så att få jobb jag har bevismaterial om någon journalist vill jag kan visa eller jag kan ge min andra  videosidan så att gå in , lyssna och se vad gör dem 
Måndagens offentliga avrättning i Malmö blev droppen för mig och säkert för många i vårt land.
År efter år har vi väntat på att regering och riksdag ska ta krafttag mot det ständigt ökade våldet och kriminaliteten, men förgäves. Våra folkvalda tycks inte begripa att de måste få stopp på alla mord, sprängningar, våldtäkter och misshandlingar som har blivit vardag i vårt tidigare så lugna land.
Vi måste därför tvinga dem att lyssna - med en gemensam, nationell manifestation mot våld och grov kriminalitet.
Du kan bidra genom att delta.
Ju fler som deltar desto kraftfullare budskap. Jag vill därför be dig att sprida (dela) detta upprop till alla som du känner så att många fler nås av budskapet och kan delta.
Tisdagen den 10 september kommer jag att parkera min bil i närheten av Riksdagshuset i Stockholm. Klockan 14:00 denna dag är riksdagsledamöterna samlade för att öppna höstens riksdagsarbete.
Prick klockan 14:00,00 kommer jag att trycka på mitt signalhorn för att under precis sextio sekunder visa mitt missnöje med våldsutvecklingen och med riksdagspolitikernas oförmåga att skapa säkerhet för sitt folk.
Jag uppmanar alla bilister både i Stockholm och i övriga landet att samtidigt med mig stanna sina bilar och hålla sina signalhorn intryckta under precis en minut.
Jag uppmanar också alla icke-bilister i Sverige att samtidigt föra så mycket väsen man kan, med musikinstrument, grytlock eller andra föremål.
Jag uppmanar alla skolelever att klockan 14:00 denna dag under en minut ställa sig på skolgårdarna och föra oväsen med tillgängliga föremål eller genom att skandera ”nog, nog, nog”.
För nu måste det vara nog.
Svenska folket inser detta och det är hög tid att landets riksdagsledamöter också gör det. De måste äntligen ta ansvar för säkerheten i vårt land
Jag ber dig ödmjukt om att bidra i denna helt privata aktion som står helt fri från alla politiska partier och som inte gör någon åtskillnad på varken nationalitet, etnicitet, religion, kön, ålder eller sexuell läggning. Om du deltar kan du efteråt säga till din omgivning att du tog ditt ansvar och gjorde vad du kunde för att väcka våra politiker - så att de räddar vårt land.
Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar