torsdag 29 augusti 2019

Amineh Kakabaveh skriver bl. a. om ett hemligt avtal med S och partiets iver att stoppa henne att verka mot islamisk förtryckt, hedersrelaterad kultur och islamkramandet.


Amineh Kakabaveh skriver bl. a. om ett hemligt avtal med S och partiets iver att stoppa henne att verka mot islamisk förtryckt, hedersrelaterad kultur och islamkramandet.
Att det existerar ett hemligt avtal mellan V och S hade vi annars anat sedan januariöverenskommelsen och att V:s ledning var emot Amineh Kakabavehs hjärtefrågor var också sedan tidigare känd. Hon skriver bl.a. följande:
"Jag var sjukanmäld vid statsministeromröstningen. I samband med detta talade partiordföranden om ett hemligt avtal mellan honom och statsministern. Så länge dessa hemligheter finns kan jag inte fullt ut försvara partiets beslut, eftersom jag helt enkelt inte har all information."
"När Sjöstedt figurerar på bild vid Stockholmsmoskén tillsammans med enbart manliga religiösa företrädare, som dessutom har arbetat för Muslimska brödraskapet, så har jag inte hållit inne med min kritik."
Avsky V och den smutsiga kohandeln med islamister i islamiserings- och kulturrelativiseringsprocessen. Sverige ska inte gå islamisters ärende och anpassa sin politik efter islamisk tro. Vi och mänskligheten är inte i behov av ett ytterligare islamiskt land och en agenda skräddarsydd för djupt konservativa strömningar.
Gör uppror mot etablissemanget! Nu får det faktiskt räcka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar