fredag 9 augusti 2019

Hej Ann C L hoppas att allt är bra med dig.







Hej Ann C L hoppas att allt är bra med dig. Det verkar så att vi hämnat i mitt i en antisemitiska stad som Malmö .. mer än 80  av arbetsförmedlingen och socialtjänstens personalen i Malmö har starka antisemitism det kändes vi inom denna korta tiden som har bott här.
Det som jag känner mig bli kränkt av det som upprepad tidigare ordangrepp mot mig  av vissa socialarbetare lika precis som melankolia .Jag har väl bevis så att *Camilla Arvidsson tidigare från gbg är många känner henne redan  under hennes barndom.


Hon ljuger, ni skrev så att jag kan inte redogöra saker på vilket sätt?
är det på hittas av dem som lever med paranoia och oroliga för det bidragen som vi får inte mer.
Hon krävde oss så att söka lägenheter över hela Sverige, 
då när jag skulle söka lägenheter utanför Malmö jag borde ha två saker måste få försörjningsstöd från denna staden som jag brukar söka lägenheter eller jag borde ha ett jobb och egen inkomst det fick jag via Trelleborgshem som förklarade för mig igår också föregår när jag var på lägenhetsvisning i Trelleborg.
Ni upprepade igen denna kränkande ordet som Samuel kan inte tala sammanhäng  och samuel talar osammanhängande, det är väl kränkande. tycker jag. alla möte med Camilla Arvidsson är video inspelade och när som helst kan dyka upp på nätet.
Även alla möter som hade vi med Gustav och andra är inspelade alla kränkande och föraktande ordet är finns redan på nätet som mer än 9000000 människor i hela världen har sett.
,,,,,
En annan saker Jag skulle bli anställas hos Malmö stad parkenheten slutet av 2016 och början av 2017 men madeleine olsson och Hannele Landen stoppade mig så att få detta jobbet det finns bevismaterialet båda från arbetsförmedlare som skickade via e-post även två personer som jobbade inom jobbmalmö anställningens enheten.
Bästa Ann Charlotte Lindgren jag själv har psykologiska utbildningen även här jag kunde utvecklas mina kunskaper inom psykologi via en amerikanska fri liv  utbildning.
Det som ni skriver ett barn kan förstås att ni utnyttjas saker och ting mot folk, det är lögnaktiga jag sökte lägenhet i hela Sverige.  Det finns privata personer som vill hyra ut sina lägenheter till andra hand dem brukar publiceras på www.kvalster.se där man kan bara säga hans, hennes lägenhets från en bostadsbolaget, men man kan ha telefon nummer eller e-post adress jag har kopia på alla lägenhetssökningar som lämnade till den tjejen som fick krav från madeleine och gusatv så att oro anmäla oss hon själv har ingen kunskaper . Vi vet väl varför ni gör så.. Ni stoppas folk så att få arbete sedan använder gamla tyska metoder som  redan kända för oss. 
---
Jag pratade med flera personer i malmö dem bara söker via boplatssyd ingen annanstans  det finns bevis ni kräver så att man ska söka lägenheter, men på andra sidan låter inte oss så att få ett arbete med vänliga hälsningar samuel  2019.08.09
. Den 2017.08.17 .klockan 13:00 hade tid hos arbetsförmedlingen plus social sekreterare  planeringsenheten  den 66 åring kvinnan Hannele Landen jag blev avstängt från jobb och utvecklingsgarantin på grund av att hade israeliska flagga på min fb och andra mina webbsidor .
..
En ny möte med Hannele landen september 2017.
. Jag träffade Hannele Landen  i september 2017  jag berättade att jag har fått en ny handläggare på arbetsförmedlingen. Hannele landen vem vad heter hon ? ska du gå tillbaka till jobb och utvecklingsgarantin?  Jag ja varför inte.
Hannele landen jag är förvånade över du är ju i ordningen du får inte gå tillbaka enligt socialtjänstenslagen du får inte. Det finns ljud och video på den 66 åringen Hannele landen.
Jag är det en typ av straff som ni vill straffa mig? 
Hannele Landen nja kanske. 
--
samtal mellan mig och Camilla, 
Den 2019.07.30 klockan 10:52 minuter ringde Camilla Arvidsson vi pratade 8 minuter och 23 sekunder som inspelade  på mobilen-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar