lördag 10 augusti 2019

Jag besökte arbetsförmedlingen den 2019.08.02 fredagen



Jag besökte arbetsförmedlingen den   2019.08.02 fredagen ,,vart på arbetsförmedlingen i Skåne mellan klockan 11:34 och 11:50 Jag hej jag vill se varför jag får inte gå med jobb och utvecklingsgarantin? ju förnedringen 
Kvinnan på arbetsförmedlingen!  du har samtal med malmö stad dem som bestämmer och vi har samarbete.
Jag; nej det har inte jag hur så säger du så? 
Kvinnan: socialtjänsten och din handläggare där vill inte att du ska gå med på jobb och utvecklingsgarantin:
Jag; du menar så att det var socialtjänsten som stoppade mig så att gå med på jobb och utvecklingsgarantin?  Kan du säga deras namn vem dem som krävde arbetsförmedlingen så att avstänga mig från jobb och utvecklingsgarantin?
Kvinnan på arbetsförmedlingen som lyckades så att inspelas. svarade så det var en kvinna som hette Linda och två till madeleine och Hannele landen som krävde 2017 och fortfarande socialtjänsten tycker att dem vill på pressa dig och därför dem vill inte att du ska  ha någon rättigheter hos oss därför att du får pengar från dem och dem kan göra saker och ting mot dig, om du tycker att det är orättvis du kan ju polisanmäla dem personerna.
Just nu vi kan inte ta diskussionen mer om det du kan kontakta kundrelationen för mer information eller besöka oss.
Jag: vem kräver er så att göra så mot mig?
Kvinnan på arbetsförmedlingen: du får pengar från Malmöstad då dem bestämmer om du ska få rätt till utbildning, jobb och utvecklingsgarantin.
Jag: jag vill veta vem och vilken person ligger bakom det kränkande särbehandlingar  som kräver er så att jag ska inte gå tillbaka till jobb och utvecklingsgarantin?
Kvinna på arbetsförmedlingen: du borde fråga din handläggare där det är dem som kräver oss,  så vi har samarbete och lyssnar på varandra vi på arbetsförmedlingen och  Malmöstad.
Jag:  det verkar lite konstigt så att dem gör så.
Kvinnan på arbetsförmedlingen: jag vet inte, men det var det som jag har berättat för dig dem tycker att ni i i ordning...
Jag: vad ? är det  en typ av straff?
Kvinnan på arbetsförmedlingen: jag vet inte du kan själv fråga din handläggare där så kanske du få svar, som jag har sagt vi har samarbete.
Jag: ok tack ha det en trevlig dag,
Kvinnan på arbetsförmedlingen: ha en trevlig helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar