onsdag 7 augusti 2019

Jag vill berätta om en sak om arbetsförmedlingen med socialtjänsten skulle ljuga om mig jag har video inseplade alla samtalet mellan 1997,09´25 upp till idag allt är sparade finns hos mina kusiner




Jag vill berätta om en sak om arbetsförmedlingen med socialtjänsten skulle ljuga om mig jag har video inspelade alla samtalet mellan 1997,09´25 upp till idag allt är sparade finns hos mina kusiner och mina nära samarbetare organisationen . jag inspelade hela möten den 2017.08.17  klockan 13:00 som hade möte med fyra  narko kvinnor på abf  snart kommer alla ljud inspelade och alla video inspelade som hade möte med dem rasistiska och nazistiska personer kommer att publiceras inom kort, dem som jag hade möte med alla hade paranoia  speciellt UNOS dotter..
Här när man träffar rasisterna eller dem som har nazistiska ideer, då får man hela tiden föraktande  och kränkande med ordangrepp.
 De utspelar sig fejk doktor mot oss. Dem skickar sina samma föraktande ordet via deras brev och kallar sig mänskligheten, jag har väl stor respekt för dem svenska goda folket, men tyvärr man får sådant bemötande med kränkande särbehandlingar hela tiden,,föraktande och föraktande i flera år,,Därför att jag uppmanar alla så att kunna inspelas när ni träffar sådana människor som har starka extrema åsikter .Sedan dem säger han inte ändrat sin åsikt från denna datum, ja vi förstår det är iranska regimens agents krav mot dem iranska politiska aktivister här..Dem förhindras folk så att få ett arbete, slutet av 2016 och början av 2017 jag fick ett brev från min handläggare Ulrika Stenberg på arbetsförmedlingen anställnings papper, då när hon frågade mig om min handläggare på sos då min handläggare på sos stoppade mig att få arbete inom malmö stad. .snart dyker upp hennes namn med vad hon har gjort alla mejl kontakter alla samtalet kommer att dyka upp

أريد أن أقول لك شيئًا واحدًا إذا كانت خدمة التوظيف مع الخدمة الاجتماعية تكمن في أن لدي مقطع فيديو مدمجًا طوال المحادثة بين 1997.09 حتى يتم حفظ 25 كل شيء هناك مع أبناء عمي ومنظمة المتعاونين المقربين. لقد سجلت اجتماعات بأكملها في 2017.08.17 في الساعة 13:00 والتي عقدت اجتماعًا مع أربع نساء من مخدّرات  في ABF قريبًا ، كل الأصوات التي تم تسجيلها وسيتم نشر جميع مقاطع الفيديو المسجلة التي التقيت بهم مع أشخاص عنصريين ونازيين ، قريبًا تلبية الجميع كان لديه جنون العظمة
هنا عندما تقابل العنصريين أو أولئك الذين لديهم أفكار نازية ، فإنك دائمًا ما تتعرض للازدراء والإساءة للهجمات النصية.
  انهم يلعبون الطبيب وهمية ضدنا. إنهم يرسلون كلمتهم المزعجة ذاتها عبر رسالتهم ويدعون أنفسهم إنسانية ، وأنا أحترم الشعب السويدي الصالح ، ولكني مع الأسف تحصل على مثل هذه المعاملة بمعاملة خاصة مسيئة طوال الوقت.
ازدراء وازدراء لعدة سنوات
 لأنني أحث الجميع على أن يكونوا قادرين على التسجيل عندما تقابل هؤلاء الأشخاص الذين لديهم آراء متطرفة قوية
لأنهم يقولون إنه لم يغير رأيه منذ ذلك التاريخ ، نعم نحن نفهم أنه مطالب النظام الإيراني ضدهم الناشطين السياسيين الإيرانيين هنا
يمنعون الناس من الحصول على وظيفة ، في نهاية عام 2016 وبداية عام 2017 ، تلقيت رسالة من مديري أورليكا ستينبرج بشأن ورقة التوظيف الخاصة بوكالة التوظيف ، عندما سألتني عن مديري في شركة sos عندما أوقفني مديري في شركة sos عن العمل داخل مدينة مالمو.
سيظهر اسمها قريبًا مع ما قامت به جميع جهات اتصال البريد الإلكتروني التي ستظهرها جميع المكالمات

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar