fredag 17 april 2020

Under tiderna jag har uppfattat så att det som händer mot mig Iranska agenter med sina svenska via socialtjänsten


Under tiderna jag har uppfattat så att det som händer mot mig Iranska agenter med sina svenska  via socialtjänsten vänner ligger bakom
Nu jag uppfattat så att det finns en hemliga iranska agents hand bakom det som händer mot mig i Sverige,  jag måste veta så att det finns en iranska agenter som jobbar inom socialtjänsten i Malmö eller andra städerna som spåelar väl roll emot mig därför att jag är en politiska aktivist mot iranska regimen via sociala medier .
Därför att jag skulle få jobb slutet av 2016 och början av 2017 via Malmö stad, då det finns väl bevis om det min handläggare på sos ringde och stoppade så att dem skulle anställa mig denna tiden.
Redan en person indentifierade med iranska bakgrund  jobbar socialsekreterare i Malmö  tre personer till med Palestniska bakgrunder   dem kan vara rollspelare mot mig .
Andra saker i svenska myndigheten har anställt många människor som har problem därför att flera av dem är krigskadades tidigare från olika länder, dem iranska agenter utnyttja dem personerna mot oss det kan väl en obejktiv
الآن بعد أن فهمت أن هناك يد عميل إيراني سرية وراء ما يحدث لي في السويد ، يجب أن أعلم أن هناك عملاء إيرانيين يعملون في الخدمات الاجتماعية في مالمو أو مدن أخرى يلعبون دورًا جيدًا ضدي لأنني ناشط سياسي ضد النظام الإيراني عبر وسائل التواصل الاجتماعي.
لأنني سأحصل على وظيفة في نهاية عام 2016 وبداية عام 2017 عبر مدينة مالمو ، عندما يكون هناك دليل جيد على ما اتصل به مديري وأوقفه حتى يوظفوني هذه المرة.
بالفعل شخص واحد مع الخلفية الإيرانية ، السكرتير الاجتماعي في مالمو ثلاثة أشخاص آخرين يعملون مع خلفيات فلسطينية يمكن أن يكونوا لاعبين ضدي.
عملت أشياء أخرى في السلطة السويدية على توظيف العديد من الأشخاص الذين يعانون من مشاكل لأن العديد منهم أصيبوا من قبل من دول مختلفة ، عملاء إيرانيون يستغلون الناس ضدنا ، قد يكون غير فعال

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar