måndag 27 april 2020

Det finns personen inom socialtjänsten som spela för spel mot människor jag vill ha ett arbete



Det finns personen inom socialtjänsten som spela för spel mot människor  jag vill ha ett arbete
Socialtjänsten i Malmö och dem antisemitistiska personen som lyckades ta sig in denna myndigheten  för att utnyttja lag och regler för sina skulder.
slutet av 2016 och början av 2017  min handläggare på arbetsförmedlingen meddelade mig så att jag måste skriva under ett papper som gäller anställningar inom Malmö stad, Handläggaren sa till mig det är viktiga att jag skriva under så fort och lämna till jobb Malmö anställningsenheten för att dem kunna förhandla så fort,  Då gjorde jag allt som hon sa, några dagar efter min handläggare meddelade mig om jag för hjälp inom socialtjänsten då dem kommer välja om jag skulle få jobb eller inte, 3 veckor efter jag ringde till min handläggare som allt inspelades  så frågade jag henne får jag gå personligen och fråga Jobb malmö anställningsenheten? Hon svarade ja det går bra gå dit och fråga dem vad har hänt med din anställnings papper.  Då jag gick dit till Jobb Malmö anställningsenheten  och frågade personalen, då en kvinna svarade mig tyvärr din socialsekreterare sa nej till din anställnings processen därför vi gick inte vidare med ditt anställningspapper,  det finns hennes e-post meddelande så ni kan läsa inom min blogg...  www.rattvisanrealit.blogspot.com det finns väl mycket information om det händelsen, dem spela för spel mot människor inte mer eller mindre.
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar