onsdag 15 april 2020

Hej på er alla mina läsare en viktigt meddelande


Hej på er alla mina läsare, en viktigt meddelande 
Varför skriver jag detta brev till allmänheten?
Enligt ett brev som skickats till platsen som jag brukade sova där  av en person som själv är socialarbetare skickades det till en välgörenhetsorganisation i slutet av februari.
 Berättelse om en telefon samtal  den 14 april 2020 klockan 10:51  vi pratade 7 minuter och 35 sekunder  allt inspelades finns hos  min bror. 
Tidigare händelse i Karlstad och Skövde mot andra personer  2004 och 2007 ger  resultatetn  varför Daniela försöker så att spela spel med eget lag och utnyttja lag och regler för att Madeleine och Gustav och andra kräver henne så att göra något mot mig.
Därför att jag ska meddela alla mina läsare jag varit hos min bror och min syster båda är överläkare.



Daniela c. t  ringde mig denna datum som står ovanför .
Jag: hej det är samuel.
Hon! hej det är daniela din s sekreterare,  jag kommer inte bevilja någon betalning till dig om du befinner inte här i Sverige det lagen som säger jag gör ingenting innan vi skulle mötas.
Jag!  du vet daniela jag har ingen lägenhet har ingen boende, som mina  tidigare erfarenheter ingen som kommer att hjälpa mig,   kan du garantera så att jag skulle få en till fällig boende under tiden?  vilken lag  gäller det som du pratar om kan du skicka till mig via journalen?
Daniela! jag får inte göra det men i alla fall jag bestämmer du kan prata med andra det finns alltid akuta boende du måste komma den 24 april som sa jag.
Jag! nej det finns inte resor fram till den 28 april 2020  hur ska jag komma flyga ?
Daniela! ok då kan du komma den 30 april 2020 klockan tio ?
Jag! ja det kan jag, men det finns många som bor i Danmark och får hjälp vad finns det orsaker som ni gör så? Det du pratar om på grund av det Corona krisen  kan inte vara sant.
Daniela! ja om du ger din brors adress kanske vi kan göra det annars du måste  komma hit i så fall, så att du kunna få hjälp.
Jag! ok då vi ses den 30 april i så fall.
----------------------------------------
 mina berättelse om det skulle hända någonting mot mig då i första hand Daniela har ansvarig för även dem tre personer som jag känner dem och kräver Daniela så att göra så, Daniela är ny  känner inte mig kanske hon har lovat dem så att göra något illa för att dem tre personer bli glada, men i så fall vi tar det i första hand Daniela har ansvarig för .
En sak till som spelades Vi hade möte med Daniela
tidigare  hon sa från och med den 09.april 2020 det finns inte denna gröna papper som man brukar på fyllas och lämna in. kanske hon trodde det är första april inspelades
مرحبا بكم جميع قرائي رسالة مهمة
لماذا أكتب هذه الرسالة للجمهور؟
وفقًا لرسالة أُرسلت إلى المكان الذي كنت أنام فيه من قبل شخص يعمل في الخدمة الاجتماعية ، فقد تم إرسالها إلى مؤسسة خيرية في نهاية شهر فبراير.
 قصة مكالمة هاتفية في 14 أبريل 2020 الساعة 10:51 صباحًا تحدثنا لمدة 7 دقائق و 35 ثانية تم تسجيل كل شيء يمكن العثور عليه في أخي.
الأحداث السابقة في كارلستاد وسكوفد ضد أشخاص آخرين في عامي 2004 و 2007 تعطي النتيجة لماذا تحاول دانييلا اللعب مع فريقها والاستفادة من القواعد والقواعد التي يطلبها منها مادلين وغوستاف وآخرون أن تفعل شيئًا لي.
لأنني سوف أخطر جميع قرائي أنني كنت مع أخي وأختي من الأطباء.

دانييلا c. اتصل بي هذا التاريخ أعلاه.
أنا: مرحبا ، صموئيل.
وقالت! مرحباً ، أنا سكرتيرة دانييلا ، لن أعطيك أي مدفوعات إذا لم تكن هنا في السويد ، القانون الذي يقول أنني لا أفعل شيئًا قبل أن نلتقي.
I! تعلمين أن دانييلا ليس لدي شقة ولا يوجد سكن ، مثل تجاربي السابقة لا أحد سيساعدني ، هل يمكنك ضمان أنني سأحصل على شقة للإقامة اللائقة في هذه الأثناء؟ ما هو القانون الذي تتحدث عنه هل يمكن أن ترسل لي عبر المجلة؟
دانييلا! قد لا أفعل ذلك ، لكنني على الأقل أقرر أنه يمكنك التحدث إلى الآخرين فهناك دائمًا سكن طارئ يجب أن تأتي يوم 24 أبريل كما قلت.
I! لا توجد رحلات حتى 28 أبريل 2020 كيف يمكنني السفر؟
دانييلا! حسنًا ، يمكنك القدوم في 30 أبريل 2020 الساعة العاشرة؟
I! نعم أستطيع ، ولكن هناك الكثير ممن يعيشون في الدنمارك ويحصلون على المساعدة ما هي أسباب قيامك بذلك؟ ما تتحدث عنه بسبب أزمة كورونا قد لا يكون صحيحًا.
دانييلا! نعم ، إذا أعطيت عنوان أخيك فربما يمكننا القيام بذلك وإلا فعليك المجيء إلى هنا في هذه الحالة حتى تتمكن من الحصول على المساعدة.
I! حسنًا ، عندما نراكم في 30 أبريل في هذه الحالة.
----------------------------------------
 قصتي إذا حدث أي شيء لي ثم في المقام الأول دانييلا مسؤولة عن هؤلاء الأشخاص الثلاثة الذين أعرفهم وتتطلب من دانييلا للقيام بذلك ، دانييلا جديدة لا تعرفني ربما وعدتها بذلك للقيام بشيء سيئ من أجل لجعلهم ثلاثة أشخاص سعداء ، ولكن في هذه الحالة نأخذ الأمر في المقام الأول مسؤولة عن دانيلا.
شيء آخر تم لعبه كان لدينا لقاء مع دانييلا
قالت في وقت سابق من 09 أبريل 2020 أنه لا يوجد هذا الورق الأخضر الذي تقوم عادة بملئه وإرساله. ربما اعتقدت أنه تم تسجيله لأول مرة في أبريل

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar