måndag 20 april 2020

Dödsfallet från Coronavirus-viruset i Sverige har stigit till 1 630


Dödsfallet från Coronavirus-viruset i Sverige har stigit till 1 630
Cirka 15 000 personer har infekterats med coronavirus hittills, Lider av corona  virus
Dödstalet från coronavirus har ökat till 1 630.

Statistik som släppts av Organisationen för förebyggande av infektionssjukdomar för några minuter sedan visar att 40 personer dog av sjukdomen i går kväll. Det är svårt att man veta om denna siffran är sant eller  inte ,  så kanske mer  än denna siffran,  många politiker  försöker så att ge mindre siffran för att minska orolighet i samhället

Antalet personer som vårdas på intensivavdelningen är 1 100.
enligt information från några Sveriges bästa sjuksköterska.
Vi har fått denna informationen via e-post jag ska säga jag vet inte om det är sant eller inte därför att jag själv bor hos mina syskon i Danmark, mina syskon är också läkare
https://www.folkhalsomyndigheten.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar