onsdag 29 april 2020

Daniela Coto bokade en tid med mig imorgon den 2020.04.30. tyvärr på grund inställt resande till Sverige


Daniela Coto bokade en tid med mig imorgon den 2020.04.30. tyvärr på grund inställt resande till Sverige kunde jag inte gå på möten jag befinner mig i Danmark hos mina syskon på grund av det problemet som några med  samarbete med iranska agenter inom Malmö sos tjänsten skaffade denna situationen idag som jag befinner mig i jag bor tillfälligt hos mina syskon efter att början av Mars månade en person med palestinska bakgrund skickade ett brev till  några personalen där som jag brukade sova fick ta med mig brevet och åka till mina syskon snart meddelande dyker upp här.

Då kunde jag inte åka till baka till Sverige på grund av det Corona krisen, jag fattar inte idag många myndigheter politiker meddelar och ger information till folk så att folk ska begränsa kontakter med varandra för att hindra corona spridningar, men min handläggare kräver mig så att måste gå och träffa henne det är väl   inte normal,,, Detta beteende är också en fråga och mycket skeptisk.
Det som är svårighets idag det är corona krisen och stoppade alla resor  jag lyckades så att köpa en ny biljett till den 2020.05.15 maj  från Danmark till Sverige via buss.
#svenska-hälsosam-myndigheten  meddelar folk så att begränsa kontakter folk försöka så att  ha mindre kontakter för att minska corona virus spridningar i landet, men min handläggare kräver jag måste vara där och träffa henne utan att ge mig ett ord så att garantera en boende plats, i ett telefon samtal hon säger vuxen enheten alltid hjälper, men när jag ringer och frågar vuxen enheten för att hjälpa mig med en tillfälligt boende dem svarar så det du själv måste lösa din situation vi tyvärr kan inte hjälpa dig.  det finns e-post meddelande även telefon samtal som jag inspelade som  hade med vuxen enheten för boende via socialtjänsten i Malmö
mvh samuel
دانييلا كوتو حجزت معي موعدًا غدًا في 2020.04.30. لسوء الحظ بسبب إلغاء السفر إلى السويد ، لم أتمكن من حضور اجتماعات أنا في الدنمارك مع أشقائي بسبب مشكلة أن البعض بالتعاون مع عملاء إيرانيين في خدمة Malmö SOS أوجدوا هذا الوضع اليوم لأنني أعيش مؤقتًا مع أشقائي بعد بداية مارس / آذار ، أرسل شخص من أصول فلسطينية رسالة إلى بعض الموظفين حيث كنت أنام عليه أن يحضر معي الرسالة ويذهب إلى أشقائي قريبًا تظهر الرسالة هنا ، ثم لا يمكنني العودة إلى السويد في بسبب أزمة كورونا ، لا أدرك اليوم أن العديد من السلطات السياسية تتواصل وتوفر المعلومات للناس بحيث يجب على الأشخاص تقييد الاتصال مع بعضهم البعض لمنع انتشار الهالة ، ولكن يطلب مني المشرف ذلك لذا يجب أن أذهب للقائها ليس من الطبيعي هذا السلوك هو أيضا سؤال ومتشكك جدا.
ما هو صعب اليوم هو أزمة الهالة وأوقفت جميع الرحلات التي تمكنت من شراء تذكرة جديدة لعام 2020.05.15 من الدنمارك إلى السويد عبر الحافلة.
# هيئة الصحة السويدية تخطر الناس بتقييد الاتصالات يحاول الناس ذلك من أجل الحصول على جهات اتصال أصغر للحد من انتشار فيروس الاكليل في البلد ، لكن معالجتي يطلب مني أن أكون هناك وأن ألتقي بها دون إعطائي كلمة لضمان العيش تقول ، في مكالمة هاتفية ، أن وحدة الكبار تساعد دائمًا ، ولكن عندما أتصل وأطلب من وحدة الكبار مساعدتي في إقامة مؤقتة ، فإنهم يجيبون ، لذا ما عليك فعله بنفسك لحل مشكلتك ، لا يمكننا للأسف مساعدتك. هناك رسائل بريد إلكتروني أيضًا مكالمات هاتفية قمت بتسجيلها مع وحدة البالغين للإسكان من خلال الخدمة الاجتماعية في مالمو
mvh صموئيل

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar