torsdag 30 april 2020

Daniela Coto ljuger väldigt mycket idag vi pratade om min ekonomiska ansökan som blev avslagen som ni kan läsa under här



 Samtal med _Dendon chefen så lyssna ni här Jag har ingen jobb idag det finns ingen resor från Danmark till Sverige jag meddelade tidigare min resan är inställt och jag har rätt till hjälp rättigheter i Sverige gälla alla lika precis, men jag är tveksam.

*Det betyder att jag har ingen rättigheter i Sverige jag bör kräva för skadestånd
Daniela Coto ljuger väldigt mycket  idag vi pratade om min ekonomiska ansökan som blev avslagen som ni kan läsa under här, Jag inspelade idag klockan 13:08 vi pratade mer än 4 minuter så ni kan lyssna här som jag ska ladda upp.
Jag! hej det är samuel, jag vet att min ansökan för ekonomiska hjälp är avslog, kan ni ladda upp på  min sidan jag kan gå in via min mobilt bank id för att läsa jag behöver den så fort som möjlighet.
Daniela! ja jag ska ladda upp  idag innan klockan  16:30 så lovar du kan läsa och kopia den sedan, men du vet jag har mycket att göra  jag kan tyvärr inte lägga upp just nu, jag kommer att göra det innan angivna tiden.
Jag! okej tack så mycket..
hejdå.
så vad hon har skrivit den instinkter personen

2020-04-30


Samuel ringer, se nedan

2020-04-30

 

avslag avseende perioden 200501-200531, se beslut 200430


Får infon om att han kommer att få avslag på sin ansökan(200501-200531) då han befinner sig utomlands. Samuel uppger att han behöver beslutet så fort så möjligt då han kommer att gå vidare med detta.



Daniela meddelar att beslutet kommer han att hitta på mitt försörjningsstöd idag 30/4  innan kl 16.30 

Tidigare var överensstämmelsen mellan Daniela och Samuel att lägga Samuels post i receptionen pga att Samuel inte har adress men idag gäller ej det då, Samuel meddelade att han befinner sig i Danmark 



Daniela infon om att Daniela kommer att svara på Samuels mejl inom 24 timmar.



Samtal avslutas 

200430 Cotol, Daniela. Rumänien dam ..

sedan idag jag ringde till Hennes chef chefen var värre än henne som inspelade alla samtalet med hennes chef  så ni kan lyssna på hela samtalet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar