söndag 7 juni 2020

Hejsan mina goda läsare.


Hejsan mina goda läsare.
Jag skickade ett brev till en person på migrationsverket som kallade sig ingrid, ingrid har direkt kontakt med en Rumänska som kallar sig Daniela.
Jag skickade ett brev som rör en fråga till migrationsverket den 2020.06.02  klockan  2 Jun, 13:53  dem mellan klockan 14:30 och 17:25 ringde till min abonnemang och krävde abonnemangen så att spärra min abonnemang: Då min abonnemang utan att meddela mig avstängde min abonnemang tack för den trevliga kvinna som berättade att det var två kvinnor från malmö som ringde till  min abonnemangen och krävde avstängningen.
Den Rumänska med den andra personen som är från en drog familjen båda avstängt min ekonomiska hjälp i Sverige sedan dem har försökt så att avstänga min kommunikationen för att inte jag skulle beskriva om deras brott mot lagen .

مرحبا قرائي الجيدين.
لقد بعثت برسالة إلى شخص في مصلحة الهجرة أطلق على نفسه اسم "إنغريد" ، وإنغريد لديه اتصال مباشر بروماني يسمي نفسه دانييلا.
لقد أرسلت رسالة بخصوص سؤال إلى وكالة الهجرة في 20 يونيو 2000 في 2 يونيو ، 13:53 اتصلوا بي بين 14:30 و 17:25 واطلبوا اشتراكي وطلبوا حظر الاشتراك: ثم اشتراكي دون إخطار لقد ألغيت اشتراكي شكرا على المرأة اللطيفة التي أخبرتني أن امرأتين من مالمو اتصلتا باشتراكاتي وطالبت بالإلغاء.
قام الروماني مع الشخص الآخر من عائلة مخدرات بتعليق مساعدتي المالية في السويد منذ محاولتهم ذلك لإيقاف اتصالي حتى لا أصف انتهاكهم للقانون

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar