onsdag 24 juni 2020

Hej snart kommer att publiceras om den idioten som försökte så att stänga ner min abonnemangen



Hej snart kommer att publiceras om den idioten som försökte så att stänga ner min abonnemangen
. idioten ringde till min abonnemang så idioten har mitt personnummer  igår mellan mellan klockan 15:30 och 17:00 den 2020.06.23. Idag min mobilt abonnemang meddelade mig så att min abonnemang är stängt, Den idiotiska personen med en till tror att om hon, han skulle avstänga min abonnemang jag kan inte skriva om den brottslingen personen snart kommer mer information om personen, samma person i en privat  chatt  berättade för sin vän så att gav sin underliv blev sektions chef .
مرحبًا ، سيتم نشره قريبًا عن الأحمق الذي حاول إغلاق اشتراكي
. اتصل الأحمق باشتراكي ، لذلك أحمق لديه رقم الضمان الاجتماعي الخاص بي أمس بين الساعة 15:30 و 17:00 في 2020.06.23. أبلغني اليوم اشتراكي عبر الهاتف المحمول بأن اشتراكي مغلق ، يعتقد الشخص الغبي مع أحدهم أنه إذا قامت بإيقاف اشتراكي ، فلا يمكنني الكتابة عن الشخص الإجرامي قريبًا سيحصل على مزيد من المعلومات حول هذا الشخص.
في محادثة خاصة أخبر صديقه حتى أعطاه أشياء حساسة أصبح مدير القسم

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar