torsdag 18 juni 2020

Hej Meryem Dari du har fattat fel jag är en politiska aktivist samarbetar med mojahedin khalgh



Hej Meryem Dari du har fattat fel  jag är en politiska aktivist samarbetar med mojahedin khalgh  den iranska oppositionen. Jag kan absolut inte åka till iran vårt samtal är inspelades igår,
Jag säger bara en sak det religionen som en stor örsaker för att folk ljuga, men tecknologi idag  stoppa lögnaktiga människor.
Igår den 2020.06.17  klockan 13:12 minuter ringde jag till Meyrem Dari på skatteverket vi pratade 15 minuter och 29 sekunder allt är inspelades, även jag skickade två olika brev jag kan vid behöv publiceras här.

Jag ringde dig igår samtidigt inspelades för att ditt namn var en sak för att man kunna inspelas för att inte bli missförstår.
Jag skickade till dig min blogg du kunde gå in och läsa meryem Dari från marocko allt är indentifieras bakgrunden av människorna.
Du skrev jag sagt till dig jag har släktingar i iran, danmark och tyskland du är duktiga på att ljuga
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar